تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۶۰۵۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خانی: دولت با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می‌کند

‌می‌متالز - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: با ساماندهی توزیع ارز، دست مافیا در این بخش قطع خواهد شد و دولت با اجرای این طرح با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می‌کند.

به گزارش می‌متالز، علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم شهر کلاته‌خیج از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود در مسجد و حسینیه اعظم شهر کلاته‌خیج اظهار کرد: در مقطعی باید بحث مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها انجام می‌شد.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور آبروی خود را برای اجرای مطلوب این طرح پای کار گذاشته است و یقیناً افرادی هستند که تلاش دارند در مسیر اجرای مطلوب این طرح سنگ‌اندازی کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام فعل و انفعالات قیمت در بازار کشور رصد می‌شود و از همه موارد باخبر هستیم.

خانی گفت: با ساماندهی توزیع ارز، دست مافیا در این بخش قطع خواهد شد؛ دولت با اجرای این طرح با مافیای فساد در داخل کشور مبارزه می‌کند.

وی گفت: باید در روستا‌ها و شهر‌ها در کنار هم بوده و کمک‌حال افراد ضعیف و در معرض آسیب باشیم تا فشار به مردم به حداقل برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز ضرورت دارد تا دور از فضای تخریبی، در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح به نفع مردم گام برداریم.

راه‌اندازی ۳۵ واحد تولیدی راکد در استان سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این مراسم گفت: نشان مؤمن، امانت‌داری و صداقت است؛ مسؤولیت‌ها امانتی در دستان ماست و مکلف هستیم صادقانه برای مردم خدمت کنیم.

وی بیان کرد: بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند. راه‌اندازی ۳۵ واحد راکد، پرداخت ۱۴.۴ درصدی تسهیلات رونق تولید کل کشور در استان سمنان، برپایی سفر‌های شهرستانی و سایر موارد در سایه‌سار وحدت به انجام رسیده است.

استاندار سمنان گفت: باید به‌گونه‌ای در مسؤولیت‌ها خدمت کنیم تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد و شهر کلاته‌خیج و رزمندگان این شهر در دوران هشت سال دفاع مقدس عالی درخشیدند.

هاشمی بیان کرد: دهیار، شهردار و بخشدار باید محور وحدت در جغرافیای مدیریتی خود باشند و مباحث مرتبط با شهر کلاته‌خیج در حوزه‌های دامداری، آموزش و پرورش، منابع طبیعی و آبخیزداری، تسهیلات اشتغال‌زایی و سایر موارد بررسی، پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده