تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۶۰۸۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پارسال در لرستان پرداخت شد

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۸۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید پارسال دربستر سامانه " بهین یاب" به ۱۸ واحد تولیدی و اقتصادی این استان پرداخت شده است.

به گزارش می‌متالز، بهمن جعفری" افزود: پارسال در مجموع ۱۵۷مصوبه در ستاد تسهیل استان نهایی شد که از این تعداد ۶۳ مصوبه اجرا شده، ۲۵ مورد اجرایی نشده و ۶۹ مصوبه در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: از این مصوبات ۱۰۷ مورد مربوط به بانک‌ها بوده، ۱۶ مورد مربوط به امور مالیاتی، چهار مصوبه در حوزه تامین اجتماعی، ۲۴ مورد مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان و ۶ مورد نیز مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست می‌باشد.

جعفری تصریح کرد: از مصوبه‌های مربوط به صنعت، معدن و تجارت نیز ۵۳ مورد انجام شده، ۲۳ مورد انجام نشده و ۵۶ مصوبه در دست اقدام است.

رییس سازمان صمت لرستان ادامه داد: تسهیلات رونق تولید شامل تامین نقدینگی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، در راستای تامین منابع واحد‌های تولیدی و در بستر سامانه بهین یاب پرداخت می‌شود که بعد از تشکیل کمیته کارشناسی در سازمان صمت، باید در کارگروه ستاد تسهیل استان مصوب شود.

جعفری بیان کرد: پارسال در مجموع ۸۲ مورد درخواست تسهیلات رونق تولید با مبلغ درخواستی ۶۵۴ میلیارد تومان در لرستان ثبت شده است که در کمیته کارشناسی با پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به ۶۰ واحد موافقت شد.

وی اظهار داشت: از این تعداد ۳۴ مورد درخواست سرمایه در گردش، ۹ واحد درخواست جواز تاسیس و ۱۷ مورد درخواست رونق تولید داشتند که در مجموع ۱۸ واحد موفق به دریافت ۲۸۶ میلیارد تومان شدند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا)

 

عناوین برگزیده