تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۶۱۲۰۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

نحوه ثبت‌نام وام اجاره خانه مشخص شد + آدرس سایت

‌می‌متالز - متقاضیانی که پارسال تسهیلات ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، در اولویت دریافت هستند. وام اجاره خانه در تهران ۱۰۰ میلیون، در سایر شهر‌ها ۷۰ میلیون و در شهر‌های کوچک، ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، متقاضیان ابتدا باید وارد سامانه amlak.mrud.ir شوند. در مرحله بعد متقاضی باید کد ملی و شماره موبایل خود را وارد کند. در گام بعدی افراد باید اطلاعات محل سکونت (شهر و استان) و برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنند.

پس از ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان، افراد برای ارائه درخواست وام ودیعه مسکن باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند.

نکته مهم این است که ثبت‌نام وام ودیعه مسکن نیازی به مراجعه حضوری ندارد و کل فرایند باید به صورت آنلاین انجام شود. پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات افراد بررسی می‌شود و در صورتی که افراد واجد شرایط دریافت وام باشند، متقاضی به بانک ارجاع می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۱۰۰ میلیون، در سایر شهر‌ها ۷۰ میلیون و در شهر‌های کوچک، ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

متقاضیانی که پارسال تسهیلات ودیعه مسکن دریافت نکرده اند، در اولویت دریافت هستند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده