تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۶۱۶۲۲
در جریان نظارت میدانی از شهرستان پیرانشهر؛

عسکری از سد کانی سیب و ایستگاه پمپاژ بادین‌آباد بازدید کرد

می متالز - رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور در شهرستان پیرانشهر از سد کانی سیب و ایستگاه پمپاژ آب بادین آباد بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۸ خردادماه) در جریان نظارت میدانی خود در شهرستان پیرانشهر از ایستگاه پمپاژ آب بادین آباد بازدید کرد.

تاکنون تجهیزات مورد نیاز ایستگاه پمپاژ بادین آباد علی رغم انجام عملیات لوله‌گذاری نصب نشده است، درحالی که با تامین مالی و تامین برق آن بخش زیادی از اراضی منطقه زیر کشت آبی می‌روند.

لازم به ذکر است رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از سد کانی سیب پیرانشهر بازدید کرد، بخشی از آب ذخیره شده پشت این سد با استفاده از تونل احداث شده برای احیاء دریاچه ارومیه انتقال داده می‌شود.

یکی از درخواست کشاورزان منطقه اجازه برداشت آب از تونل احداث شده بود که مقرر شد در نشست جمع‌بندی سفر مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

لازم به ذکر است در جریان این نظارت میدانی کمال حسین‌پور نماینده مردم سردشت و پیرانشهر و معاونین و مسوولین وزارت‌خانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده