تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۰۳
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۶۱۸۲۷
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری یادواره سردار شهید خدادادی با مشارکت ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - یادواره سردار شهید یار محمد خدادادی و شهدای بختیاری شهرستان لنجان با مشارکت ذوب آهن اصفهان پنج شنبه ۱۹ خرداد ماه در سالن نبرد این مجتمع عظیم صنعتی در ورزشگاه بزرگ فولادشهر برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این یادواره که با حضور سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، حمیدرضا محمدی فرماندار، حسین رجایی نماینده مجلس، ائمه جمعه، شهرداران و دیگر مسوولین شهرستان لنجان و همچنین خانواده شهدا و اقشار مختلف این شهرستان برگزار شد، علاوه بر اجرای سرود‌های بختیاری، مداحی و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری، فیلم مستندی از زندگینامه سردار شهید یار محمد خدادادی که توسط روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ساخته شده است به نمایش در آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره با بیان این که یک ابرتحول بزرگ پیش روی ملت ایران خواهد بود، گفت: اسلام در حال فتح سنگر‌های کلیدی جهان است و ما وارد مرحله جدیدی از تاریخ شدیم.

سردار سلیمانی با اشاره به این که در گام دوم انقلاب قرار داریم و گام اول را با کوله‌بار و گنجینه بی بدیلی از تجربیات گران بها پشت سر گذاشتیم، افزود: ظرفیت‌های فراوان و کم‌نظیری در کشور داریم و رهبر انقلاب با بیانیه گام دوم، نقشه راه ملت ایران را ترسیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: گام اول در سایه یک ابرتحول بزرگ در قرن چهاردهم رخ داد و انقلاب اسلامی مستقر شد و بیش از چهل سال پای آرمان‌های این نظام مقاومت و فداکاری شد که صد‌ها هزار شهید، جانباز، آزاده و نیرو‌های فداکار در میدان، سند مقاومت و پیروزی‌های مستمر ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در گام دوم انقلاب که مصادف با قرن پانزدهم است، در انتظار تحول دیگری هستیم، گام دوم می‌خواهد به ما تفهیم کند که در ادامه راه با امید به پیروزی و محورقراردادن جوانان در حرکت و نقش‌آفرینی و با روحیه جهادی و بسیجی با تکیه بر ظرفیت‌های گام اول در انتظار شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی هستیم که ابرتحول است.

شایان ذکر است سردار شهید یار محمد خدادادی از فرماندهان تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در سال ۱۳۴۲ در استان چهار محال و بختیاری دیده به جهان گشود. وی در عملیات‌های مختلف با شجاعت کم نظیری حضور داشت و چندین بار مجروح گردید. این شهید والامقام در عملیات کربلای ۵ با اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مزار وی در گلستان شهدای زرین شهر است.

برگزاری یادواره سردار شهید خدادادی با مشارکت ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده