تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۶۲۳۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی مشکلات هشت واحد تولیدی استان ایلام در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

‌می‌متالز - مدیرکل صمت ایلام در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از بررسی موانع و مشکلات ۸ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی روبه‌رو بودند که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، به مشکل آن‌ها رسیدگی شد.

به گزارش می‌متالز، رضا محمدرحیمی افزود: با مساعدت اعضای ستاد تسهیل استان، راهکار‌های لازم برای گره‌گشایی از مشکلات این واحد‌ها برای رفع دغدغه و نگرانی در مسیر رونق تولید و فعالیت بهینه این واحد‌ها ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به شعار و سیاست محوری امسال برای حمایت از تولید، ایجاد و تثبیت اشتغال پایدار و رفع موانع پیش روی واحد‌های تولیدی، این مهم در دستور کار مدیران اجرایی استان قرارگرفته و جلسات ستاد تسهیل نیز با همین رویکرد به‌صورت هفتگی و باهدف رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار واحد‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی به‌طور مستمر و منظم برگزار می‌شود.

محمدرحیمی با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های استان ایلام با ستاد برای حمایت از واحد‌های تولیدی، تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از صنایع موجود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار، زمینه مناسب برای حضور فعال و مؤثر بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در عرصه اقتصادی و حوزه تولید استان را فراهم می‌کند.

مدیرکل صمت ایلام ادامه داد: واحد‌های تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آن‌ها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم‌گیری شود.

گفتنی است در ادامه اینی جلسه مشکلات شرکت‌های بهشت ریواس دره شهر، سالم گستر فرات، دردانه خوراک دام و طیور، کیمیا گستر سیکان، خوراک دام و طیور چرداول، آرمان سبز دشت عباس، پرواربندی بره و باغداران دشتلگ بررسی شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده