تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۴۸
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۶۲۶۸۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
غلتک سازان سپاهان فعالیت ماهانه خود را منتشر کرد:

نگاهی به عملکرد ماهانه "فسازان"

می متالز - غلتک سازان سپاهان ۲۵ درصد کاهش درآمد را نسبت به فروردین ماه تجربه کرد که البته "فسازان" در مقایسه با سال گذشته ۳۲ درصد رشد در آمد را به ارمغان آورده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت غلتک سازان سپاهان در گزارش فعالیت اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ میزان درآمد به‌دست‌آمده از فروش محصولات را تقریبا ۱۸۵ میلیارد تومان شناسایی کرد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون حدود ۴۳۱ میلیارد تومان اعلام‌شده است.

نگاهی به عملکرد ماهانه
از طرفی شرکت "فسازان" توانست در اردیبهشت ماه از ۲ بخش بازار داخلی و صادراتی درآمد کسب کند که در این راستا بیشترین درآمد به بازار داخلی در حدود ۱۰۱ میلیارد تومان تعلق گرفت.

درآمد‌های شناسایی‌شده فسازان در اردیبهشت ۱۴۰۱

بر پایه گزارش صورت گرفته، غلتک سازان سپاهان ۲۵ درصد کاهش درآمد را نسبت به فروردین ماه تجربه کرد که البته "فسازان" در مقایسه با سال گذشته ۳۲ درصد رشد درآمدی را تجربه کرده است.

نگاهی به عملکرد ماهانه
طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین درآمدی که شرکت غلتک سازی در اردیبهشت ماه از خود بر جای گذاشته، مربوط به محصول «شمش» در بازار صادراتی با حدود ۸۴ میلیارد تومان بوده که در واقع نرخ فروش آن در ازای هر تن ۱۷ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان به ثبت رسیده است.

بر اساس این گزارش، شرکت "فسازان" توانسته در اردیبهشت سال جاری ۱۰ هزار و ۵۱۴ تن از محصولات خود را به فروش برساند که در مقایسه با ماه گذشته روند نزولی ۳۲ درصدی را تجربه کرده است. در این راستا پرفروش‌ترین محصول شرکت در اختیار «شمش داخلی» با ۵ هزار و ۱۹۰ تن قرار گرفت.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده