تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۶۲۷۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معارفه رئیس جدید خانه صنعت، معدن و‌تجارت استان البرز/ رضا رضایی، بعنوان رئیس جدید خانه صنعت استان البرز انتخاب شد

‌می‌متالز - آیین تودیع و معارفه رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از روسای انجمن‌های همگن صنعتی استان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، آیین تودیع و معارفه رئیس خانه صنعت معدن، با حضور رئیس سازمان صمت استان البرز و همچنین جمعی از روسای انجمن‌های همگن صنعتی استان در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

در این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مهندس زارعی سرپرست پیشین خانه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این انتخابات با هدف تقویت تشکل‌های این حوزه و در راستای کمک به توسعه و بهبود جایگاه خانه صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد استان برگزار شد.

پیش‌تر در انتخاباتی که در سازمان صمت البرز برگزار شده بود، آقایان رضارضایی، پدرام مهدی زاده، علی رنجبر، مهدی کیهانی و سید فریبرز حسینی با کسب بیشترین آراء به عنوان اعضای هیات مدیره و آقایان محبت، رضوی و چیت ساز به عنوان اعضای علی البدل و آقای بهروز منصور بازرس و آقای زبردست بازرس علی البدل انتخاب شدند.

همچنین رضا رضایی به عنوان رئیس هیات مدیره، مهدی کیهانی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره و پدرام مهدی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

هم کنون ۱۳ انجمن صنایع همگن در بخش‌های مختلف تولیدی استان شامل انجمن‌های صنایع همگن ماکارونی، شوینده آرایشی و بهداشتی، قطعه سازان خودرو، بتن آماده و محصولات بتنی، نساجی پوشاک و چرم، سلولزی، گوشت و فرآورده‌های گوشتی، آسانسور و پله برقی، پلاستیک، آرد و سیلو، الکترونیک و برق، سازه‌های فلزی و صنایع همگن شن و ماسه با مشارکت داوطلبانه مدیران و واحد‌های تولیدی استان تشکیل شده است.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده