تاریخ: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۷۶۰۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صد در صد ظرفیت واحد‌های نیمه تعطیل به کار گرفته می‌شود

‌می‌متالز - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: واحد‌های نیمه تعطیل شناسایی و و با رفع مشکل این مراکز از صد درصد ظرفیت آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش می‌متالز، رضا رضایی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در جمع اصحاب رسانه که به منظور انعقاد تفاهم نامه با اداره کل صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: بدنه دولت سنگین است، هرچقدر فعالیت موازی محدود و پنجره واحد تشکیل شود قطعا تاثیر در سرعت بهره وری بخش خصوصی به روز خواهد شد.

رضایی افزود: بر این اساس خانه صنعت و معدن شکل گرفت؛ این مجموعه در استان‌های دیگر مسوولیت‌هایی را از وزارت صمت نیز دریافت کردند و خیطه وظایف گسترده تری دارند، البته امیدواریم ما نیز در استان البرز به گونه‌ای فعالیت خود را ادامه بدهیم که هم سرعت و هم کیفیت کار بالا و اثر بخشی مهارت محوری ارتقاء یابد.

وی در خصوص برخی از واحد‌هایی که به دلیل بروز مشکل تعطیل شده‌اند، گفت: مسائل سر راه این واحد‌های تولیدی باید با دقت بررسی شود، در این میان مراکزی که همچنان دارای پتانسیل هستند با حمایت خانه صمت فعالیت خود را از سر آغاز خواهند کرد.

رئیس خانه صمت استان البرز با بیان اینکه هر واحد صنعتی مأمور تولید محصولی است، افزود: با توجه به نیاز جامعه و بازار واحد تولیدی جدید ایجاد می‌شود، اما این امر نباید باعث شود از واحد‌های نیمه فعال غافل شویم، این مراکز نیز شناسایی پغ ضمن رفع معضل پیش رو از صد در صد ظرفیتشان استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده