تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۴
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۲۶۲۹۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسیدگی به ۸۰ درصد از درخواست‌های فعالان حوزه صنعت، معدن و دانش‌بنیان اصفهان با برپایی میز خدمت

‌می‌متالز - معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه برگزاری میز خدمت و ستاد ارتباط مردمی وزارت صمت در اداره کل صمت اصفهان گفت: با توجه به سفر استانی رئیس جمهوری به استان اصفهان با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری در قالب پاسخگویی، میز خدمت به اصحاب صنعت اصفهان بر پا شد.

به گزارش می‌متالز، محمدمهدی برادران بیان کرد: تصمیم‌گیری لازم در مورد حدود ۸۰ درصد درخواست‌ها و تقاضا‌های مراجعه‌کنندگان در دو روز انجام شد و حدود ۲۰ درصد درخواست‌ها برای تصمیم‌گیری با استفاده از ظرفیت مرکز به تهران ارجاع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دو روز ده‌ها نفر از اصحاب صنعت، معدن و تجارت به میز ارتباط این وزارتخانه مراجعه کردند و درخواست‌ها در قالب فرم‌های مشخص ثبت و ضبط می‌شود و نظرات کارشناسی توسط گروهی که از وزارتخانه در این میز حضور دارند، ارائه می‌شود.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت یادآور شد: سعی ما بر این بود که گره‌گشایی از کار مراجعه‌کنندگان با بیشترین رضایت و همراهی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد تصمیمات این سفر سبب گره‌گشایی برای اصحاب صنعت و مردم استان و رشد بیش از پیش صنعت اصفهان شود و مشکلات صنعتگران، معدنکاران و تجار این استان نیز به کمترین حد ممکن رسیده و روند توسعه رو به رشد این استان ادامه پیدا کند.

برادران افزود: بیشتر درخواست‌ها در زمینه راه‌اندازی خطوط جدید و برخی از آن‌ها درباره سرمایه در گردش و تسهیلات بود که تمهیدات لازم در این زمینه در نظر گرفته شد.

معاون وزیر صمت ادامه داد: برخی از مجوز‌های قانونی نیازمند تسهیل بود و در اختصاص سهمیه مواد اولیه تسهیلاتی در نظر گرفته شد و برخی از قوانین مزاحم تولید نیز با راهکار‌های قانونی رفع شد.

به گفته وی، در مورد بعضی از موارد و درخواست‌های صنعتگران اصفهان نیز در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار تصمیم گیری خواهد شد و با اختیارات ستاد تسهیل، برای این موارد مصوبه نهایی گرفته خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده