تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۱۵۴
کد خبر: ۲۶۲۹۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید از واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرستان مرودشت وزرقان

‌می‌متالز - رئیس و اعضای کمیسیون ویژه «جهش و رونق تولید» از واحد‌های صنعتی و تولیدی آزمایش مرودشت کاشی حافظ و طرح کاغذسازی زاگرس در زرقان استان فارس بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، رئیس سازمان صمت فارس گفت: افزایش کیفیت محصولات، بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های جدید و شناخت بازار‌های بین‌المللی لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

حمیدرضا ایزدی در خصوص راه‌اندازی دوباره آزمایش مرودشت به‌عنوان یکی از صنایع باسابقه و قدیمی و بهره‌برداری کاغذسازی زاگرس، بیان کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید این مجموعه‌ها باعث رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

وی درباره کاشی حافظ نیز بیان کرد: این کارخانه با ۶ خط تولید و اشتغال تعداد ۷۲۰ نفر مشغول به‌کار بوده و برخی تولیدات آن منحصربه‌فرد است، ضمن این‌که به علت استفاده از تجهیزات، دستگاه‌ها، ماشین‌آلات، فناوری‌ها و نوسازی خطوط تولید، این مجموعه تولیدی توانسته محصولاتی تولید کند که علاوه بر تأمین نیاز داخل به کشور‌های هدف هم صادر شود.

ایزدی ادامه داد: افزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه‌اندوزی همچنین برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازار‌های جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

گفتنی است روز جمعه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱، رئیس و اعضاء کمیسیون ویژه «جهش و رونق تولید» و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز، زرقان، مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد، فرماندار زرقان و فعالان اقتصادی از مجتمع صنعتی کاشی حافظ تولیدکننده کاشی و سرامیک کف و دیوار، کارخانه آزمایش مرودشت (هادکو) آماده‌سازی برای احیا و راه‌اندازی دوباره فاز نخست با تولید آبگرمکن و شرکت در حال احداث کاغذسازی زاگرس تولیدکننده کاغذ چاپ و تحریر با پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصد بازدید کردند و ضمن آشنایی با توانمندی‌ها و ظرفیت موجود این واحدها، مسائل و مشکلات را بررسی و برای رفع موانع تولید تصمیمات لازم را گرفتند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده