تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۶۲۷۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تنش در جلسه صنعتگران با معاون وزیر صمت/ تولیدکنندگان خوزستانی: رئیس صمت را عوض کنید+فیلم

‌می‌متالز - روز گذشته نشست صنعتگران خوزستان با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی به تنش کشیده شد.

به گزارش می‌متالز، روز گذشته نشست صنعتگران خوزستان با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی به تنش کشیده شد.

صنعتگران خوزستانی خطاب به مهدی نیازی معاون وزیرصمت گفتند رئیس سازمان صمت خوزستان به‌جای حل مشکلات ما در حال سنگ‌اندازی است و قدمی برای تولیدکنندگان برنمی‌دارد.

فعالان حوزه صنعت و معدن و تجارت در این جلسه از معاون وزیر خواستند هر چه سریع‌تر رئیس سازمان صمت خوزستان را تغییر دهد.

آن‌ها گفتند نظری یک ستون فولادی مستحکم در مقابل صنعتگران و تولیدکنندگان است.

نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان هیچ واکنشی نسبت به اعتراض‌ها نداشت و پاسخی به معترضین نداد.

در بخش دیگری از این جلسه صنعتگران به عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان هم انتقاد جدی داشتند آن‌ها از نبود زیرساخت در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز گلایه کردند.

یکی از صنعتگران گفت: وقتی زیرساخت در این شهرک آماده نیست چرا زمین‌هایش را به ما فروختید در حالی که میلیاردی هزینه کردیم، ولی به دلیل مشکلات زیرساختی شهرک متضرر شدیم.

یک صنعتگر دزفولی هم با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی دزفول گفت: میلیارد‌ها تومان سرمایه گذاری کردیم تا اشتغالی در منطقه ایجاد کنیم، ولی حتی آب به ما نمی‌دهند، اما برای یک ویلای ۲۵۰ متری غیرقانونی به راحتی آب میکشند.

مهدی نیازی معاون وزیر صمت گفت: در نشست امروز با صنعتگران استان احساس می‌شود مسوولان گذشته در گفتگو با صنعتگران کم گذاشته اند، رئیس سازمان صمت خوزستان باید بستر گفتگو با واحد‌های تولیدی استان را فراهم کند و هر هفته کارگروه‌های حل مشکلات واحد‌های صنعتی منطقه برگزار شود.

وی تصریح کرد: خط قرمز دولت این است که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود بنابراین طبق دستور رئیس جمهور، هیچ دستگاهی نباید مانع فعالیت واحد‌های تولیدی شود.

مهدی نظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان از مدیران دولت روحانی است که کماکان در دولت رئیسی بر صندلی ریاست خود تکیه داده و این در حالی است که عملکرد او منتقدین فراوانی دارد.

تعداد بازدید : 2

منبع: خبرگزاری فارس

 

عناوین برگزیده