تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۴
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۶۳۰۵۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
تولید آبی‌پوشان صنعت خودرو در سه‌ماهه نخست سال به ۱۱۱ هزار دستگاه می‌رسد

عبور ایران‌خودرو از کل تولید سال گذشته تا پایان آبان‌ماه امسال

‌می‌متالز - شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) برای تامین بی‌وقفه قطعات و تحقق هدف تولید ۷۵۰هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین ایران‌خودرو، نشست‌های مستمر پایش برگزار می‌کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) برای تامین بی‌وقفه قطعات و تحقق هدف تولید ۷۵۰هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین ایران‌خودرو، نشست‌های مستمر پایش برگزار می‌کند.

این شرکت در راستای «تقویت و تحقق رویکرد‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در برنامه جهادی تولید ۷۵۰هزار دستگاه خودروی بدون کسری و عبورمستقیم از خط تولید به دست مشتریان در سال ۱۴۰۱ و جلب رضایت حداکثری مشتری»، مدیریت و راهبری شبکه تامین را هم‌سو با سیاست‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو در تحقق کمی و کیفی تولید در دستور کار قرار داده است.

هم‌افزایی شبکه تامین

سال ۱۴۰۱ از منظر افزایش تیراژ، ارتقای کیفیت و توسعه محصول برای گروه صنعتی ایران‌خودرو سالی مهم و حیاتی خواهد بود و شرکت ساپکو و شبکه تامین، تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا در تمام زمینه‌ها جهش‌های پرافتخاری را برای صنعت خودرو رقم بزنند. این موضوع با بهره‌مندی حداکثری از توان نیروی انسانی متخصص و هم‌افزایی شبکه توانمند ساپکو به اثبات خواهد رسید.

تولید ۱۰۰ هزار خودرو به‌صورت مونتاژی

قائم‌مقام توسعه و تولید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز در این خصوص گفت: «تعداد تولید در گروه صنعتی ایران خودرو، در پایان خرداد ماه به عدد ۱۱۱هزار دستگاه خواهد رسید که از مدت مشابه سال گذشته بیش‌تر است.»

کیانوش پورمجیب با تاکید بر این‌که بدون توقف به تولید ادامه می‌دهیم، اظهار کرد: «میانگین تولید روزانه به حدود ۲۶۰۰ دستگاه رسیده است که به‌زودی به ۲۹۰۰ دستگاه خواهد رسید و با این آهنگ تولید تا پایان آبان‌ماه، کل تولید سال گذشته را پشت سر خواهیم گذاشت و هدف‌گذاری تولید ۷۵۰ هزار دستگاه را محقق خواهیم کرد.»

وی با بیان این‌که در سال جاری، ۱۰۰هزار خودرو نیز به‌صورت مونتاژی تولید خواهد شد، گفت: «این اقدام کمک خوبی به افزایش نقدینگی خواهد کرد.»

منبع: دنیای خودرو (اخبار خودرو)

عناوین برگزیده