تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۵
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۶۳۳۰۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت اندک قیمت مس

‌می‌متالز - روز جمعه ۲۷ خرداد ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، چهار دلار کاهش یافت و به ۹ هزار و ۱۰۱ دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، قیمت مس در روز جمعه ۲۷ خرداد ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه، چهار دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین ۴.۶ درصد افت را تجربه کرد و به ۹ هزار و ۱۰۱ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه، ۹ هزار و ۱۰۶ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات جمعه ۲۷ خرداد ماه، ۰.۱ درصد معادل پنج دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، کاهش و نسبت به هفته پیشین، ۴.۶ درصد افت داشته است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار ۱ قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبار‌های بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۷ خرداد ماه، با کاهش دو هزار و ۹۷۵ تنی، از ۱۲۱ هزار تن به ۱۱۸ هزار و ۲۵ تن رسیده است.

افت اندک قیمت مس


طبق نمودار ۲، روز جمعه ۲۷ خرداد ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی یک دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه ۲۶ خرداد ماه با کاهش یک دلار بر تن همراه بوده است.

افت اندک قیمت مس

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده