تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۵
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۲۶۳۳۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

انتساب همه مشکلات وزارت صمت به فاطمی امین، بی‌انصافی است

انتساب همه مشکلات وزارت صمت به فاطمی امین، بی‌انصافی است
‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: انصاف نیست که همه مشکلات حوزه صنعت را به عملکرد وزیر صمت نسبت دهیم، چون بخشی از مشکلات این حوزه فرا وزارتخانه‌ای است و دولت باید برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الله فیروزی در مورد روند بررسی طرح استیضاح وزیر صمت گفت: از طریق خبرگزاری‌ها شنیدم که طرح استیضاح اعلام وصول‌شده است، اما این موضوع در صحن علنی اعلام وصول نشده و بیشتر گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن بابیان این‌که از نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر صمت نیستم، بیان کرد: فاطمی امین برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد، اما مشکلات ریشه‌داری در این وزارتخانه وجود دارد که تنها به‌دست وزیر حل نمی‌شود و حل آن نیاز به‌وقت بیشتری دارد.

نماینده مردم فسا عنوان کرد: تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت، به دو یا سه وزارتخانه یکی از راهکار‌های است که می‌تواند مشکلات این حوزه را تا حدودی رفع کند، چون وزیر صمت به‌تن‌هایی نمی‌تواند مشکلات این بخش را حل کند.

وی بابیان اینکه مقصر همه مشکلات وزارت صمت، فاطمی امین نیست، افزود: انصاف نیست که همه مشکلات حوزه صنعت را به عملکرد وزیر صمت نسبت دهیم، چون بخشی از مشکلات این حوزه فرا وزارتخانه‌ای است و دولت باید برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده