تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۶۳۶۳۶
علیزاده تاکیدکرد:

لزوم تکمیل و بهره برداری از پل راه‌آهن ورودی مراغه

‌می‌متالز - نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس، گفت: تکمیل و بهره برداری از پل راه‌آهن ورودی مراغه ضروری و الزام آور است.

به گزارش می‌متالز، علی علیزاده درباره وضعیت عمرانی مراغه و عجب شیر در حوزه آسفالت و احداث راه در استان آذربایجان شرقی، گفت: مراغه و عجب شیر رتبه اول ساخت پل، زیرگذر، آسفالت و احداث راه در استان آذربایجان شرقی را دارا هستند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی پس از دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: به لطف خدا امسال بیشترین پروژه‌های احداث و تکمیل پل، زیرگذر، آسفالت و احداث راه روستایی در حوزه مراغه و عجب شیر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا تکمیل و بهره برداری از پل راه‌آهن ورودی مراغه (تازه کند)، پل راه‌آهن کهجوق و مغانجوق، زیرگذر سه راهی داش آتان، زیرگذر خداجو و پل روستای خطب در برنامه فصل کاری امسال گنجانده شده است و پیگیر هستیم که حتما اجرایی شود.

علیزاده در ادامه یادآورشد: علاوه بر انجام ۳۰ کیلومتر آسفالت جاده مراغه _ هشترود و آذرشهر به عجب شیر در راه‌های روستایی هم امسال رتبه اول احداث و آسفالت راه روستایی استان به حوزه مراغه و عجب شیر تعلق دارد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده