تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۸۱۹۷۳

کاهش دوساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه آهن

می متالز - مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از کاهش دوساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه آهن خبر داد.
کاهش دوساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه آهن

به گزارش می متالز، سیدمحسن حمزه‌لو، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از کاهش دوساعته زمان سفر ریلی از ایستگاه راه آهن خبر داد.
اوادامه داد:٣٠٠ متر از راه روستای برهانلو به قورشالو در داخل محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه قرار گرفته بود که عملیات تخریب و احداث راه جدید این روستا با همکاری ومساعدت اهالی و روستاییان ان منطقه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده­‌ای استان و شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور در استان انجام شد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: راه جدید دسترسی ساکنان روستا‌های برهانلو و قورشالو به جاده ارومیه - اشنویه برابر با استاندارد‌های فنی احداث و آسفالت شده و این راه روستایی مجهز به تابلو و علایم هشداردهنده، راهنمایی و رانندگی است، و آزادسازی ٣٠٠ متر از محدوده‌­ی ایستگاه راه آهن ارومیه بستر مناسبی برای احداث سکوی سوخت­‌گیری و بارگیری جهت ترددقطار‌های باری وخودرو بردر این ایستگاه فراهم نموده وتسهیل درفعالیت بخش خصوص ایجاد می‌­کند.

حمزه لو افزود:احداث سکوی سوخت­‌گیری در ایستگاه راه‌­آهن ارومیه در کاهش زمان سفر ریلی موثر است چرا که در حال حاضر قطار ارومیه به تهران برای انجام سوخت­‌گیری به مدت دو ساعت در ایستگاه راه آهن مراغه توقف می­کند.

عناوین برگزیده