تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۶۴۴۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح خط توسعه و افزایش ظرفیت شرکت بشار صنعت یاسوج

‌می‌متالز - خط توسعه و افزایش ظرفیت شرکت بشار صنعت یاسوج با حضور نماینده، ولی فقیه و سرپرست اداره کل صمت کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، در ششمین روز از دهه تولید و تجارت سرپرست اداره کل صمت استان، نماینده، ولی فقیه، مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری، صدا و سیمای مرکز استان و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در قالب تور راهیان پیشرفت از واحد تولیدی بشار صنعت یاسوج بازدید کردند.

روزبهان، سرپرست اداره کل صمت کهگیلویه و بویراحمد درحاشیه بازدید از این واحد تولیدی ضمن گرامیداشت دهه تولید وتجارت گفت: هر واحد تولیدی دوران حیاتی داشته و در گذر زمان نیاز به احیا دارد، بنابراین امروز به این واحد جان تازه‌ای داده شد تا فعالیت خود را ادامه دهد.

وی افزود: با اراده‌ای که در دولت وجود دارد و پیگیری فرامین مقام معظم رهبری و همچنین تلاش‌ها در استان، واحد‌های مستهلک، احیا شده و تسهیلات مورد نیازدر اختیار آن‌ها قرارداده می‌شود تا از رکود خارج شده و به چرخه تولید بازگردند.

سرپرست اداره کل صمت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سابقه این واحد تولیدی نزدیک به ۳۷ سال است که در زمینه‌های مختلف تولید بتن پیش ساخته، لوله و درپوش‌های بتنی فعالیت می‌کند و امروز شاهد توسعه فاز جدیدی از تولیدات بتن پیش ساخته که کاربرد‌هایی مانند حفاظ دیوارها، پادگان ها، جاده‌ها و.. دارد هستیم که با حجم سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال توانسته در فاز جدید زمینه اشتغال بیش از ۶۰ نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم فراهم کند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده