تاریخ: ۰۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۸
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۶۴۵۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

احیا ۵۰ واحد صنعتی راکد بوشهر تا پایان امسال

‌می‌متالز - مدیرکل صمت بوشهر در حاشیه نشست کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان گفت: در یک سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی ۳۰ واحد صنعتی راکد این استان احیا شدند و امسال نیز احیای ۵۰ واحد دیگر هدف‌گذاری شده است.

به گزارش می‌متالز، مهدی صفوی افزود: تلاش می‌شود با ابزار‌ها و مشوق‌هایی که در اختیارداریم این واحد‌ها به تولید بازگردند و زمینه رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم کنند.

وی بیان کرد: تا یک سال پیش ۸۰ واحد از مجموع ۵۷۰ واحد صنعتی بهره‌برداری شده در استان بوشهر، راکد بودند که در یک سال اخیر ۳۰ واحد از این شمار دوباره راه‌اندازی شده و به چرخه تولید و اشتغال‌زایی بازگشتند.

مدیرکل صمت بوشهر ادامه داد: یکی از ابزار‌های مؤثر برای فعال‌سازی واحد‌های راکد، ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و در یک سال گذشته ۳۰ نشست و ۵۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی استان داشته است.

صفوی ادامه داد: در دهه تولید و تجارت امروز بازدید‌هایی باهدف حل مسائل و مشکلات پیش روی واحد‌های صنعتی از شهرک صنعتی بوشهر ۲ صورت گرفت و مسائل و مشکلات آنان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی خواهد شد تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده