تاریخ: ۰۸ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۱
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۲۶۴۵۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
افزایش قابل توجه فروش در شرکت پویا زرکان آق دره

گزارش طلایی "فزر"

‌می‌متالز - "فزر" که در فروردین و اردیبهشت امسال ۱۵ میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان فروش ثبت کرده بود با جهش درآمدی در خرداد ماه و ثبت درآمد ۲۸ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومانی توانست به مجموع ۴۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومانی برسد. این در حالی است که فروش ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ "فزر" تنها ۲۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان بود.

به گزارش می‌متالز، گزارش ۳ ماهه شرکت پویا زرکان آق دره در نماد "فزر" هم منتشر شد، "فزر" موفق شده در ۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان فروش داشته باشد که از استخراج کانسنگ طلا ایجاد شده است. "فزر" که در فروردین و اردیبهشت امسال ۱۵ میلیارد و ۸۰۴ میلیون تومان فروش ثبت کرده بود با جهش درآمدی در خرداد ماه و ثبت درآمد ۲۸ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومانی توانست به مجموع ۴۴ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومانی برسد. این در حالی است که فروش ۳ ماهه سال ۱۴۰۰ "فزر" تنها ۲۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان بود.

گفتنی است، "فزر" که از ۲۰ بهمن سال قبل وارد بازار اول فرابورس شد تا پایان معاملات ۷ تیرماه سال جاری بازدهی ۵۴ درصدی را نصیب سهامداران خود کرده است.

"فزر" نکات جالبی در گزارش ماهانه خود در خصوص فروش کانسنگ عنوان کرده است:

در خصوص کانسنگ طلا با عیار ۰/۳۷۵۹ گرم بر تن، مقدار فروش رفته فوق از محل دپوی کانسنگ باطله سال‌های قبل و طبق مجوز اخذ شده از سازمان صمت آ. غ، حمل و به فروش رفته است. همچنین شرکت‌های تابعه (فرآوری پویازرکان آق دره و استحصال مواد معدنی تخت سلیمان) فروش طلا اعم از شمش و مصنوعات در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ برابر ۷۳۲ میلیارد ریال است و فروش فصل بهار سال ۱۴۰۱ جمعا مبلغ ۵،۷۶۰ میلیارد ریال است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده