تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۹
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۲۶۴۷۳۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مس باهنر به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن پیامی از سوی مجید ضیائی مدیرعامل این شرکت صادر کرد

‌می‌متالز - متن پیام به این شرح است.

دهم تیرماه روزی پُرافتخار در تقویم ماست، روزی که یادآور تلاش و همت صنعتگران و معدنکارانی‌است که اهتمامی ویژه در سربلندی کشور عزیزمان دارند.

این روز را تبریک و تهنیت می‌گویم به همه آنان که با بازوان ستبر و اندیشه بلند خود چرخ‌های سنگین صنعت را می‌گردانند و خداقوتی ویژه به خانواده بزرگ صنعت مس که قامت این صنعت به همت ایشان بلند است.

ایران اسلامی با در اختیار داشتن منابع و ذخایر زیرزمینی فراوان و همچنین مواد معدنی که چرخ صنعت را به گردش درمی‌آورند، در شمار کشور‌های غنی دنیاست و این فرصت و زمینه‌ای است که رونق اقتصاد کشور و زندگی آحاد جامعه را نوید می‌دهد و اینگونه است که باید با توجه به استعداد و ظرفیت سرشار بخش صنعت، جایگاه بلند این بخش در اقتصاد کشور از نو بازشناخته شود؛ البته بر ما دست اندکاران صنعت نیز واجب است که با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی درست، چرخه بهره‌گیری از این سرمایه و ثروت خدادادی را هرچه مطلوب‌تر و بهره‌ورتر، سامان دهیم.

«روز صنعت و معدن» فرصتی است که در سایه آن ضمن توجه به نیاز‌ها و ضرورت‌های این بخش از اقتصاد کشور، باید به تقویت آن اهتمام ورزید و مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن را با نگاهی اندیشمندانه به تحرکی پایدار واداشت؛ چرا که این بخش به عنوان عامل موثر در اشتغال پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه کشور، نقش بسزایی ایفا می‌کند.

اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور و هم چنین همکارانم در مجموعه عظیم مس شهید باهنر که با تلاش خود نقش مهم و اساسی در رونق اقتصادی کشور دارند؛ تبریک عرض نموده و امیدوارم همانند گذشته با تلاشی مضاعف بتوانیم جایگاه خود را در توسعه صنعتی کشور ارتقا بخشیم.

مجیدضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت صنایع مس شهید باهنر

عناوین برگزیده