تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۵۲
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۶۱۷۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رشد ۵۷ درصدی درآمد دو ماهه «فباهنر»

‌می‌متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ موفق شد با کسب هشت هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش چهار هزار و ۴۰۶ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی، رشد ۵۷ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد فروردین ماهه سال جاری شرکت صنایع مس شهید باهنر نشان می‌دهد تولید و صادرات محصولات مسی و آلیاژی در این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

رشد ۱۷۳ درصدی تولید لوله برنجی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته است ۶۷۸ تن لوله مسی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در مدت مشابه سال قبل، موفق به تولید ۴۲۳ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» در دو ماه ابتدایی سال جاری توانست ۴۰۵ تن مقاطع مسی تولید کند. این شرکت در دو نخست ماه سال ۱۴۰۰، ۴۰۸ تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه نخست امسال موفق شد یک هزار و ۲۷۷ تن تسمه و ورق مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۵۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال پیش، ۸۲۵ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

همچنین «فباهنر» در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۱۳۴ تن لوله برنجی تولید کرده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۷۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال قبل، موفق به تولید ۴۹ تن لوله برنجی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی امسال، یک هزار و ۳۸۵ تن مقاطع برنجی تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۳۹ درصدی است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۹۹۵ تن مقاطع برنجی تولید کند.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال جاری توانست یک هزار و ۳۳۸ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۳۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال قبل، یک هزار و ۱۴ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید «فباهنر» در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به پنج هزار و ۱۵۵ تن محصول رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع سه هزار و ۷۱۴ تن محصول تولید کند.

رشد ۵۷ درصدی درآمد دو ماهه «فباهنر»

فروش داخلی «فباهنر» ۱۷ درصد رشد پیدا کرد

نمودار ۲ حاکی از آن بوده که شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، توانسته است ۵۶۸ تن لوله مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۲۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال قبل، ۲۴۸ تن لوله مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه نخست سال جاری موفق به فروش ۲۶۱ تن مقاطع مسی در بازار داخلی شده است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، ۲۹۲ تن مقاطع مسی در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در دو ماه نخست امسال توانسته است یک هزار و ۲۵ تن تسمه و ورق مسی را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۳۷ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال پیش، ۷۴۷ تن تسمه و ورق مسی در بازار داخلی فروخته بود.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر موفق شد طی دو ماه ابتدایی امسال، ۶۹ تن لوله برنجی را در بازار داخلی بفروشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال قبل، موفق به فروش ۴۲ تن لوله برنجی در بازار داخلی شده بود.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه نخست سال جاری، ۴۹۰ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی فروخته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، ۷۳۰ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی معامله کرده بود.

«فباهنر» در دو ماه نخست امسال موفق به فروش ۵۴۸ تن تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۰۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، توانسته بود ۲۷۲ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار داخلی به فروش برساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، دو هزار و ۲۰۱ تن محصول را در بازار داخلی به فروش رسانده است که این میزان، نشان از رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته، یک هزار و ۸۷۹ تن محصول در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه نخست سال جاری، ۳۴۴ تن لوله مسی را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۷۲ درصدی داشته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، ۲۰۰ تن لوله مسی در بازار‌های صادراتی معامله کرده بود.

«فباهنر» در دو ماه ابتدایی امسال توانست ۴۷ تن مقاطع مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند. این شرکت در مدت زمان مشابه سال قبل، موفق به فروش میزان مشابه مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ موفق شد ۳۳۴ تن تسمه و ورق مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، از رشد ۳۳۳ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، ۷۷ تن تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی امسال به ۷۶۰ تن محصول رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۶۸ درصدی است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۴۵۲ تن محصول را روانه بازار‌های صادراتی کند.

همچنین «فباهنر» در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱ توانسته است یک هزار و ۴۴۵ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی عرضه کند. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، یک هزار و ۵۲۱ تن محصول ذیل ارائه خدمات، عرضه کرده بود.

مجموع فروش شرکت مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال جاری به چهار هزار و ۴۰۶ تن محصول رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۴ درصد رشد داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود سه هزار و ۸۵۲ تن محصول را به فروش رساند.

رشد ۵۷ درصدی درآمد دو ماهه «فباهنر»

رشد ۱۵ درصدی درآمد حاصل از ارائه خدمات

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ توانسته است درآمد ۵۸۷ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی از فروش لوله مسی در بازار داخلی به دست آورد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۷۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته، ۱۰۲ میلیارد و ۸۱۸ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه نخست سال جاری موفق به کسب درآمد ۵۶۳ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی شد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۵۷۵ میلیارد و ۱۲۶ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» در دو ماه ابتدایی امسال توانسته است دو هزار و ۴۴ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، یک هزار و ۶۸۶ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۳۰۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۲۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال گذشته توانسته بود درآمد ۸۸ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال جاری، ۹۸۹ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۹۹۹ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در دو ماه ابتدایی امسال موفق به کسب درآمد یک هزار و ۴۱۷ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۱۷۵ درصد افزایش داشته است. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته توانسته بود ۵۱۴ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانست طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۱، پنج هزار و ۹۰۷ میلیارد و ۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال قبل، سه هزار و ۹۶۶ میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال جاری توانست ۸۸۲ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال پیش، ۴۳۰ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» طی دو ماه نخست امسال، ۱۲۵ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد ۱۰۱ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، درآمد ۸۲۶ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، نشان از رشد ۳۷۰ درصدی دارد. این شرکت در دو ماه نخست سال گذشته، ۱۷۵ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد فروش صادراتی «فباهنر» در دو ماه نخست امسال به یک هزار و ۹۰۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۸۷۷ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات خود کسب کند.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر طی دو ماه ابتدایی سال جاری، ۵۷۷ میلیارد و ۷۶۳ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، نشان از رشد ۱۵ درصدی دارد. این شرکت در دو ماه نخست سال قبل، ۵۰۱ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر طی دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به هشت هزار و ۳۸۷ میلیارد و ۳۴۸ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ توانسته بود پنج هزار و ۳۴۵ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال درآمد کسب کند.

رشد ۵۷ درصدی درآمد دو ماهه «فباهنر»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده