تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۵۷۳۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در فروردین ماه امسال حاصل شد؛

افزایش درآمد صادراتی «فباهنر» نسبت به سال گذشته

‌می‌متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ موفق شد با کسب درآمد ۸۹۷ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریالی از فروش صادراتی ۳۴۷ تن محصول، رشد ۸۷ درصدی درآمد صادراتی را نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد شرکت صنایع مس شهید باهنر طی فروردین ماه سال جاری نشان می‌دهد فروش و درآمد حاصل از صادرات محصولات مسی این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با رشد چشمگیری همراه بوده است.

رشد ۲۷۲ درصدی تولید تسمه و ورق مسی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانسته است ۲۲۸ تن لوله مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۵۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، موفق به تولید ۶۵ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه سال جاری توانست ۲۰۳ تن مقاطع مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از رشد ۶۵ درصدی دارد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۱۲۳ تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه امسال موفق شد ۴۲۱ تن تسمه و ورق مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۲۷۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال پیش، ۱۱۳ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

همچنین «فباهنر» در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، ۴۰ تن لوله برنجی تولید کرده است.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری، ۳۹۲ تن مقاطع برنجی تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۱۳۶ درصدی است. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۶۶ تن مقاطع برنجی تولید کند.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه امسال توانست ۴۳۱ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۸۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، ۲۳۶ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید «فباهنر» در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۷۱۵ تن محصول رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۴۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، توانسته بود در مجموع ۷۰۳ تن محصول تولید کند.

افزایش درآمد صادراتی «فباهنر» نسبت به سال گذشته

فروش «فباهنر» ۹ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن بوده که شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانسته ۶۴ تن لوله مسی را در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۴۳۳ درصد افزایش داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، ۱۲ تن لوله مسی در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری موفق به فروش ۱۳۵ تن مقاطع مسی در بازار داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۲۲۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۴۲ تن مقاطع مسی در بازار داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه امسال توانسته است ۱۷۷ تن تسمه و ورق مسی را در بازار داخلی به فروش رساند. این شرکت در فروردین ماه سال پیش، ۴۳۵ تن تسمه و ورق مسی در بازار داخلی فروخته بود.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر موفق شد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، دو تن لوله برنجی را در بازار داخلی بفروشد.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری، ۲۱۴ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی فروخت. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، ۲۳۲ تن مقاطع برنجی را در بازار داخلی معامله کرده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه امسال موفق به فروش ۲۲۶ تن تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۵۴۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود ۳۵ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار داخلی به فروش رساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، ۸۱۸ تن محصول را در بازار داخلی به فروش رساند که این میزان، نشان از رشد ۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، ۷۵۸ تن محصول در بازار داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری، ۱۶۱ تن لوله مسی را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، رشد ۵۲ درصدی داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۸۱ تن لوله مسی در بازار‌های صادراتی معامله کرده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه امسال توانست ۴۷ تن مقاطع مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، موفق به فروش ۲۳ تن مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، موفق شد ۱۳۹ تن تسمه و ورق مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، از رشد ۸۵ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۷۵ تن تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه امسال به ۳۴۷ تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۴۵ درصدی است. این شرکت در فروردین ماه سال پیش توانسته بود ۲۳۸ تن محصول روانه بازار‌های صادراتی کند.

همچنین «فباهنر» در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانسته است ۵۱۲ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی عرضه کند. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۵۳۲ تن محصول ذیل ارائه خدمات، عرضه کرده بود.

مجموع فروش شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری به یک هزار و ۶۷۷ تن محصول رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۹ درصد رشد داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود یک هزار و ۵۲۸ تن محصول را به فروش رساند.

افزایش درآمد صادراتی «فباهنر» نسبت به سال گذشته

رشد ۴۹ درصدی درآمد شرکت مس شهید باهنر

همان‌طور که در نمودار ۳ مشاهده می‌شود، شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ توانست درآمد ۱۶۹ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریالی از فروش لوله مسی در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۵۳ درصد افزایش داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۲۵ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری موفق به کسب درآمد ۳۵۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۹۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۸۹ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه امسال توانست ۵۴۴ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کند. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، یک هزار و ۳۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، موفق به کسب درآمد ۶ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی شده است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود درآمد هشت میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری، ۴۲۳ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۲۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰، ۳۵۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه امسال موفق به کسب درآمد ۶۳۵ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۷۳۹ درصد افزایش داشته است. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود ۷۵ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانست در فروردین ماه سال ۱۴۰۱، دو هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی به دست آورد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، یک هزار و ۵۸۷ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری توانست ۴۲۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال پیش، ۱۷۴ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» در فروردین ماه امسال، ۱۲۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۴۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ موفق به کسب درآمد ۵۰ میلیارد و ۳۶۷ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ درآمد ۳۴۸ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، نشان از رشد ۱۰۳ درصدی دارد. این شرکت در فروردین ماه سال گذشته، ۱۷۱ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال درآمد از تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد فروش صادراتی «فباهنر» در فروردین ماه امسال به ۸۹۷ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال پیش توانسته بود ۴۷۹ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات خود کسب کند.

همچنین شرکت صنایع مس شهید باهنر در فروردین ماه سال جاری، ۲۰۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات در زمینه محصولات مسی و آلیاژی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، نشان از رشد ۸۷ درصدی دارد. این شرکت در فروردین ماه سال قبل، ۱۰۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال درآمد از ارائه خدمات به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی و همچنین ارائه خدمات شرکت مس شهید باهنر در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به سه هزار و ۲۴۶ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۴۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توانسته بود دو هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال درآمد کسب کند.

افزایش درآمد صادراتی «فباهنر» نسبت به سال گذشته

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده