تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۲۶۴۸۱۹

هنوز اقدام عملی برای انجام پروژه ایمن سازی پل فولاد اهواز انجام نشده است

‌می‌متالز - بازرس کل استان خوزستان گفت: طبق آخرین بازدیدی که در روز‌های اخیر از پل فولاد اهواز انجام شد تاکنون اقدام عملی برای انجام پروژه ایمن سازی و تعمیر آن صورت نگرفته است.

به گزارش می‌متالز، محمد آقاجری بازرس کل استان خوزستان  اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله مبنی بر سرقت برخی از تشکیلات پل فولاد و وضعیت ناایمن آن، حسب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان این پل جهت تعمیر و ایمن سازی مسدود شد.

وی افزود: طبق آخرین بازدیدی که در روز‌های اخیر از پل انجام شد تاکنون اقدام عملی برای انجام پروژه ایمن سازی و تعمیر آن صورت نگرفته است.

بازرس کل استان خوزستان گفت: طبق پیگیری‌هایی که صورت گرفت مشخص شد برخی از تجهیزات مورد نیاز باید سفارش داده می‌شدند که بخش عمده‌ای از آن‌ها تهیه شده است.

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان اگر از هفته آینده پروژه ایمن سازی و تعمیر آغاز شود تا دو الی سه هفته آینده، پل فولاد مسدود خواهد بود.

آقاجری با اشاره به پروژه میدان دانشگاه، تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته برخی از مشکلات ازجمله اعتبار است که پیگیر تامین اعتبار لازم هستند.

پل ششم اهواز از ۱۲ خرداد ماه به دستور دادستان مرکز استان مسدود شده و این مسئله ترافیک شدیدی را در شهر اهواز در پی داشته است.

ابتدای آذرماه ۱۴۰۰ بود که برای نخستین بار شهرداری اهواز از مسدود شدن پل ششم (فولاد) خبر داد.

در آن زمان سرقت برخی قطعات فلزی و باد‌بند‌های پل سبب بروز خطر‌هایی برای عابرین شد که در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی مسدود شدن پل تا رفع مشکل در شورای عالی ترافیک استان مطرح شد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده