تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۴
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۳۱۱۲۰۲
با حضور مسوولان شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد؛

جاده دسترسی درب ۵ به پایانه حمل و نقل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک

‌می‌متالز - جاده دسترسی درب ۵ به پایانه حمل و نقل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه و جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، جواد صادقی مجد مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک گفت: یکی از پروژه‌های مهم شرکت فولاد لجستیک، احداث و بهره‌برداری از پروژه ۵ هکتاری حمل و نقل اهواز و نخستین پایانه حمل و نقل استان به نمایندگی از شرکت فولاد خوزستان می‌باشد. ورودی این پایانه روزانه ۱۰۰۰ کامیون و تریلی می‌باشد که از نقاط مختلف کشور برای تامین مواد اولیه فولاد خوزستان وارد شده و سامان‌دهی می‌شوند.

وی افزود: امروز با کاری جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توانستیم با همکاری مدیران بخش‌های مختلف فولاد خوزستان و شرکت‌های تابعه، جاده دسترسی این پایانه را با حضور مسوولان این شرکت افتتاح نماییم.

صادقی مجد با اشاره به ایجاد گرد و غبار برای ساکنان منطقه گفت: پیش از آسفالت جاده دسترسی پایانه، گرد و غبار زیادی بوجود آمده و برای ساکنان منطقه مشکلاتی ایجاد شد و به لحاظ زیست محیطی یک نقص به شمار می‌آمد و با افتتاح این مسیر این مشکلات برطرف شد.

وی در ادامه بیان داشت: در فاز دوم این طرح، محوطه ۵ هکتاری پایانه، فضایی مناسب برای ساماندهی تردد کامیون‌ها، برای ورود نظام‌مند آن‌ها به شرکت فولاد خوزستان برای تخلیه بار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در حال انجام است.

صادقی مجد با اشاره به نکته مهم  پروژه یادشده گفت: احداث سالن چند منظوره به مساحت ۵۰۰ متر مربع برای رفاه حال رانندگان شامل: استراحتگاه و رستوران، پمپ گاز و گازوئیل، خدمات سرویس و همچنین اعلام نوبت‌دهی شهر اهواز با هماهنگی شهرداری اهواز و سازمان راهداری کشور در فاز دوم برنامه کاری قرار دارد. این مجموعه، در زمانی نه چندان دور، امکانات اولیه رفاهی را برای رانندگان فراهم می‌آورد.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که پروژه یاد شده، زودتر از زمان پیش بینی شده به پایان خواهد رسید و شهر اهواز به عنوان الگوی حمل و نقل در حوزه شهری برای کشور معرفی می‌شود.

عناوین برگزیده