به گزارش میمتالز، ابراهیم نوروزیدستگردی، مدیر امور شعب و استانها با تشریح سیاستها و برنامههای شرکت، بر لزوم بهبود عملکرد، جلب رضایت مشتریان، شناسایی و استفاده از پتانسیلهای بیمهای استانها، ارائه خدمات مطلوب به بیمهگذاران و نیز بازاریابی برای توسعه فروش تاکید کرد.
نوروزی ادامه داد: هماکنون در شش استان شعبه نداریم که بسته به خدماتی که به بیمهگذاران میدهیم، نیازسنجی صورت خواهد گرفت و باجههایی را برای آنها در نظر خواهیم گرفت.
وی در ادامه به دیجیتالی شدن شعب اشاره و اظهار کرد: با توجه به آنکه هنوز زیرساختهای لازم برای این کار وجود ندارد، نمیتوان شعاری از مزایای آن سخن گفت و مطلوب است تا به صورت عملیاتی، فعالیت برای آن صورت پذیرد که این مهم، مستلزم زمان برای ایجاد زیرساختهای فنی و نیز فرهنگسازی در بین مردم برای ورود به یک فضای تحولی است.
منبع: دنیای اقتصاد