تاریخ: ۱۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۳۹
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۶۵۵۱۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

اعطای تسهیلات تمام الکترونیک برای کارکنان فولاد خوزستان

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، تداوم رونق و گسترش تولید را مستلزم توجه به نیروی انسانی دانست.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌های ارزشمند هر شرکت، نیروی انسانی آن است، گفت: فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت فولاد بر این باور است که برای تداوم، رونق و گسترش تولید و همچنین حفظ، نگهداشت و پاسداشت این سرمایه ارزشمند، باید تلاش شبانه‌روزی به کار گرفته شود. ابراهیمی با اشاره به اینکه در یکی، دو سال اخیر اقدامات بسیار مناسبی در حوزه منابع انسانی انجام گرفته، افزود: از اقداماتی که می‌توان به آن اشاره کرد، اعطای تسهیلات است که برای نخستین‌بار به صورت تمام‌الکترونیک و با سرعت بالا برای کارکنان فولاد خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این اقدام از سویی باعث ایجاد انگیزه و بالا رفتن روحیه کارکنان شرکت شده و از سویی رونق اقتصادی در استان خوزستان را به دنبال خواهد داشت؛ از این بابت که منجر به گردش حجمی از نقدینگی در بازار‌های استان خواهد شد و علاوه بر آن به صورت غیرمستقیم می‌تواند اشتغال‌زایی ایجاد کند.

ابراهیمی در ادامه به دیگر اقداماتی که برای افزایش سطح رضایتمندی کارکنان انجام شده اشاره و اظهار کرد: استفاده از رستوران‌های طرف قرارداد شرکت نیز برای کارکنان فراهم شده و با توجه به اینکه در چند سال اخیر به واسطه اپیدمی کرونا همکاران نتوانستند به سفر بروند، تسهیلات سفر در نظر گرفته شده و تلاش می‌کنیم که حتی بازنشستگان هم بتوانند از شرایط تسهیلات استفاده کنند. وی گفت: برای این تسهیلات نیز از آژانس‌های مستقر در استان خوزستان استفاده شده و این اقدام به نوعی باعث اشتغال زایی خواهد شد.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده