تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۶۵۷۵۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

با اجرای طرح جهش کیفیت ایران خودرو حمایت دولت و مجلس از خودروسازان افزایش پیدا خواهد کرد

‌می‌متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اجرای طرح جهش کیفیت موتور و گیربکس توسط ایران خودرو قطعا قانون گذار و دستگاه‌های اجرایی را به سمت حمایت بیشتر از خودروسازان سوق خواهد داد.

به گزارش می‌متالز، محمد سرگزی اظهار داشت: با نگاهی که مجلس به حمایت از تولید داخل و در نتیجه تولید ثروت و اشتغال زایی برای مردم دارد قطعا جهش کیفیت در حوزه موتور و گیربکس و در ذیل آن ارتقای کیفیت خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودرو اقدام مبارکی است چراکه در مقام عمل می‌تواند امیدواری و حمایت مردم از صنعت خودرو و تولیدات داخل را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه با اطمینان مردم از کیفیت خودرو‌های داخلی سیاست‌هایی در قالب قانون و اجرا در راستای حمایت از خودروسازان قابل پیش بینی است، افزود: قطعا به نتیجه رسیدن طرح‌هایی نظیر جهش کیفیت در ایران خودرو قانون گذار و دستگاه‌های اجرایی را به سمت حمایت بیشتر از خودروسازان سوق خواهد داد. البته تا کنون حمایت‌های زیادی از خودروسازان شده، اما نتیجه این حمایت‌ها متناسب با انتظارات مردم و حاکمیت نبوده است.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مجموعه ایران خودرو و اجرای این سیاست امید مردم و حرکت به سمت استفاده از خودرو‌های داخلی افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده