تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۱۱۵
کد خبر: ۲۶۶۳۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
به دنبال افزایش قیمت قراضه فولادی؛

پیشنهادات برای بیلت روسی افزایش یافت

‌می‌متالز - منابع خبری گزارش دادند که پیشنهاد‌ها برای بیلت صادراتی روسیه در روز دوشنبه ۴ ژوئیه به دلیل افزایش قیمت ضایعات فولاد و میلگرد در ترکیه، به طور قابل توجهی افزایش یافت.

ترکیه و تونس مقصد اصلی بیلت روسیه

به گزارش می‌متالز، مقاصد اصلی بیلت دریای سیاه در حال حاضر ترکیه، مصر و تونس هستند، اما هیچ معامله‌ای در روز دوشنبه شنیده نشد. دیدگاه‌ها در مورد اینکه آیا خریداران سطوح بالاتر قیمت را می‌پذیرند یا خیر متفاوت بود.

پیشنهادات به ترکیه با قیمت ۵۵۵ – ۵۶۰ دلار در هر تن cfr گزارش شده است که به قیمت ۵۱۵ – ۵۲۰ دلار در هر تن فوب دریای سیاه می‌رسد، اگرچه شنیده شده است که برخی از کارخانه‌های سطح یک حداقل قیمت ۵۷۰ – ۵۸۰ دلار در هر تن cfr یا ۵۳۰ – ۵۴۰ دلار در هر تن فوب درخواست می‌کنند.

یک تاجر احساس می‌کرد ۵۳۰ دلار به ازای هر تن فوب برای خریداران ترک قابل استفاده است، در حالی که دیگران همچین نظری ندارند.

یک تاجر دیگر گفت: من فکر می‌کنم بازار قراضه مطمئناً تغییر کرده است.

ضایعات فولاد خود را HMS ۱ & ۲ (۸۰:۲۰ مخلوط) با مبدا شمال اروپا محاسبه کرد، شاخص cfr ترکیه به ۳۶۲.۴۸ دلار در هر تن در روز دوشنبه، در مقایسه با ۳۱۸.۷۲ دلار در هر تن در هفته قبل.

شاخص قیمت بیلت فولادی فوب دریای سیاه، در روز دوشنبه با قیمت ۵۲۰ دلار در هر تن محاسبه شد که نسبت به قیمت ۵۰۰ دلار در هر تن در روز جمعه افزایش یافت.

پیشنهادات برای بیلت روسی صادر شده از شرق دور کشور ۵۸۵ دلار در هر تن cfr تایوان شنیده شد.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده