تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۱
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۲۶۶۷۴۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

افزایش رضایت مشتریان از تحویل و سلامت محصولات ایران خودرو

‌می‌متالز - براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.

به گزارش می‌متالز، گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد وضعیت طرح پی‌گیری مشتریان فروش شرکت ایران‌خودرو، نشان می‌دهد روند رضایت مشتریان از فرآیند تحویل از عدد ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه به ۸۱.۹ درصد در هفته دوم تیرماه رسیده است.

برپایه این گزارش، درصد ایرادات خودرو‌های تحویلی در هفته دوم تیرماه نسبت به ابتدای سال روند کاهشی داشته، به گونه‌ای که از عدد ۵.۹ درصد در فروردین به عدد ۴.۹ درصد در هفته دوم تیرماه کاهش یافته است.

اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت و نظارت‌های مستمر در فرآیند تحویل و اجرای برنامه‌های اصلاحی در خودرو قبل از تحویل سبب افزایش رضایت‌مندی مشتریان بوده است.

اقدامات بهبود متعددی در شبکه فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در حال اجراست که به طور حتم آثار آن برای مشتریان مشهود خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده