تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۶۷۳۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

افزایش سطح کیفیت محصولات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری موجب افزایش سهم بازار این شرکت شد

‌می‌متالز - حمید شجاعی دربازدید از گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان (اسکانیا) بزرگترین تولید کننده خودرو‌های سنگین حمل مسافر درون و برون شهری کشور تاکید نمود شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری در صدد تأمین پایدار تمامی نیاز صنایع خودروسازی کشور به محصولات گالوانیزه است.

به گزارش می‌متالز، حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در بازدید از گروه خودروسازی عقاب افشان هدف از این بازدید را تعامل وهم افزایی و همکاری در راستای برطرف نمودن نیاز‌های فنی و تأمین محصولات گالوانیزه باکیفیت این شرکت عنوان نمود.

درابتدای این نشست صمیمی، مرادی مدیر کارخانه گروه خودروسازی عقاب افشان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه توضیحات مبسوطی ازفرآیند تولید و چالش‌هایی که این شرکت درخصوص تأمین ورق گالوانیزه با آن مواجه است را باگروه فنی شرکت ورق خودرو مطرح نمود.

وی در ادامه افزود: باتوان و ظرفیت و تنوع سبد محصولات گالوانیزه خودرویی موجود در شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تأمین همه نیاز گروه خودروسازی عقاب افشان به سهولت قابل انجام است واز خروج رقم قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری و در هزینه‌های حمل و نقل نیز صرفه جویی خواهد شد.

حمید شجاعی نیز در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد رویکرد شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در تعامل با صنایع خودروسازی کشور قطع وابستگی صنایع خودروسازی کشور از واردات محصولات گالوانیزه می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که نشست‌های فنی مشترک باشرکای خودروساز ما درسراسر کشور در چنین سطحی موجب هم افزایی و بهبود روند تولید در شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری و درک صحیح ازانتظارات صنایع خودروسازی گردد.

شایان ذکر است مقرر گردید نمونه‌های گرید‌های جدید محصولات گالوانیزه استحکام بالا و فوق کششی و گرید‌های ویژه که شرکت ورق خودرو اخیرا با بهینه سازی خط تولید خود قادر به تولید آن‌ها گردیده جهت انجام آزمایشات تخصصی به گروه خودروسازی عقاب افشان ارسال گردد.

گفتنی است شرکت خودروسازی عقاب افشان یکی از موفق‌ترین تولید کننده‌های اتوبوس بین شهری و حمل و نقل درون شهری باظرفیت تولید سالانه ۵ هزار دستگاه در بازار‌های داخل و خارج کشور می‌باشد و تاکنون بخشی از نیاز خود به محصولات گالوانیزه را از شرکت ورق خودروتأمین نموده و هم اکنون درصدد است کل نیاز خود را از طریق شرکت ورق خودرو دریافت نماید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده