تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۶۸۷۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان مشتری برتر بانک صادرات کشور از جایگاهی ویژه در زنجیره ارزش فولاد کشور برخوردار است

‌می‌متالز - سید ضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشور و جمعی از مدیران ارشد این بانک با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شرکت ورق خودرو بازدید و از نزدیک با روند تولید ورق گالوانیزه خودرویی در این شرکت آشنا شدند.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این برنامه که با بازدید از خط تولید شرکت آغاز شد، حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو ضمن تبریک انتصاب دکترایمانی به عنوان مدیرعامل بانک صادرات کشور از ایشان به عنوان شخصی فرهیخته و آشنا با صنعت فولاد نام برد و سپس گزارش جامعی از شرایط موجود شرکت ارائه نمود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در بین تولید کنندگان محصولات گالوانیزه کشور شرکتی است که به لحاظ تکنولوژی پیشرفته فرآیندتولیداتش، علاوه بر تولید انواع ورق‌های گالوانیزه تجاری قابلیت تولید انواع ورق‌های مورد نیاز لوازم خانگی و صنعت خودروسازی کشور را دارد و این نیز موجب جلوگیری از واردات و خروج ارز از کشور می‌شود.

سپس ایمانی مدیرعامل بانک صادرات کشورضمن ابراز خرسندی از این دیدار از شرکت ورق خودرو به عنوان یکی ازمشتریان برتر بانک صادرات نام برد که باتولید انحصاری ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد و از خروج ارز جلوگیری می‌نماید.

وی افزود:بانک صادرات به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های تجاری کشور همواره به عنوان حامی در کنار واحد‌های صنعتی حضور داشته و از طریق تأمین منابع اعتباری از تولید و اشتغال زایی حمایت نموده است و براین باور است که پیشرفت و ترقی بنگا‌های اقتصادی و فولاد به عنوان صنعت مادر درگرو حمایت سیستم بانکی کشور می‌باشد.

وی اظهار امیدواری نمود در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین است به شعار تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان بتوانیم با حمایت از شرکت‌های مولد درجهت تحقق این شعار گام برداریم.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده