تاریخ: ۲۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۶۷۷۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

دستگاه قضا در تمام امور منافع مردم را در نظر خواهد گرفت

‌می‌متالز - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد استانی از معدن قوش داشی منطقه حیران آستارا بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان آستارا حضور یافت.

به گزارش می‌متالز، احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مدیران ارشد استانی از معدن قوش داشی منطقه حیران آستارا بازدید کرد و در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان آستارا حضور یافت.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه فردی تقاضای استخراج سنگ لاشه از معدن منطقه قوش داشی را دارد تصریح کرد: به لحاظ موانع و مشکلاتی که تاسیس این معدن به دنبال دارد تمامی مدیران و مسئولان به صراحت و شجاعت متفق القول هستند که این معدن نمی‌تواند مجوز‌های لازم را کسب کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استقرار این معدن بین دو دره در گردنه حیران، تنش‌های اجتماعی و آسیب‌های زیست محیطی به دنبال دارد و موجب قطع آب چندین روستا خواهد شد.

آقایی همچنین در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان آستارا با اشاره به اینکه نظام ما یک نظام اخلاقی و بر پایه اخلاق مداری است اظهار داشت: قدردانی از خدمات و تلاش‌های گذشتگان از ویژگی‌های نظام اسلامی است.

وی شهرستان آستارا را دارای اهمیت استراتژیکی در استان گیلان برشمرد و افزود: این شهرستان دارای غنای فرهنگی و سابقه غنی و پیشینه دینی و دارای صنعت گردشگری و ارز آوری است و مسئولان باید هرچه در توان دارند برای حل مشکلات این شهرستان تلاش نمایند.

آقایی حرکت بر مدار خردورزی و اندیشه ورزی را از آموزه‌های دینی بیان کرد و گفت: امیرالمؤمنین علی علیه السلام موثرترین وسیله جلب رضایت مندی و رأفت الهی را خیرخواهی برای مردم دانستند و مدیران ما نیز باید با الهام گرفتن از مولای متقیان در طول خدمت خود، بستر رضایت مردم را فراهم کنند.

وی با تاکید بر انجام پروژه‌های ملی در آستارا و نیاز به مصالح در راستای تکمیل آن تصریح کرد: موانع و محدودیت‌ها در زمینه زیست محیطی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین بی‌تدبیری و ملاحظه کاری‌های گذشتگان باعث شده که ما امروز وارث یک باتلاق بزرگ باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به لزوم تدبیر و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام و اهمیت خرد ورزی و آینده نگری تصریح کرد: رکن مهم نظام اسلامی مردم است و دستگاه قضا در تمام امور منافع مردم را در نظر خواهد گرفت و هرگز اجازه اجرای مصوبه‌ای علیه مردم را نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده