تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۲۶۷۷۷۵
سرویس خبر : اجتماعی
به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد؛

جشن بزرگ غدیر در شرکت فولاد خوزستان

‌می‌متالز - به مناسبت عید سعید غدیر خم، جشن بزرگ غدیر ویژه کارکنان شرکت فولاد خوزستان در تالار شهید امتی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام عبدالحسین شوشتری نسب مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرودگاه‌های استان خوزستان در این مراسم گفت: پیامبر (ص) در پاسخ سوال درباره تاخیر در بیان ولایت امیرالمومنین علی (ع) فرمود: می‌دانم که فتنه‌انگیزان بسیار و مومنانی که پای کار بمانند، در میان شما اندک هستند.

وی افزود: روز غدیر خم روز معارفه و اعلام بین‌المللی ولایت آقا علی ابن ابی طالب است. عید غدیر خم به این خاطر مهم است که خداوند، سکان‌داری سفینه‌بشریت را به دست انسان کاملی می‌سپارد.

شوشتری نسب در ادامه اظهار داشت: خدا در روز قیامت، مردم مسلمانی را که ولایت ظالم را بپذیرند، عذاب می‌نماید. همچنین، گناه مردم مسلمانی را که ولایت یک امام عادل را بپذیرند، می‌بخشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امت بی امام قدرت نداشته و ملت دارای امام، همچون مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس، شکست ناپذیر خواهند بود.

بر پایه این گزارش، در مراسم یاد شده، سجاد خراسانی و بهزاد خیراللهی مجری مراسم بوده، شهاب زنگنه و توفیق ساری نیز به اجرای ترانه به لهجه بختیاری و زبان عربی پرداخته و گروه نمایشی کارن، تئاتر اجرا نمودند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم که ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ در تالار شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، به ۸ تن از حاضران به قید قرعه و با طرح سوال، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۱۰ تن دیگر هدایایی نفیس اهدا شد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده