تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۵
بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۲۶۷۸۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نشست هم اندیشی کارشناسان روابط کار استان یزد در اردکان برگزار شد

‌می‌متالز - نشست آموزشی ویژه کارشناسان روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به همت اداره شهرستان اردکان و مجتمع چادرملو برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، این نشست بمنظور ارتقاء سطح دانش و تجربیات کارشناسان روابط کار با حضور محمد جواد حیدری معاونت روابط کار اداره کل استان یزد درمحل سالن کنفرانس مجتمع صنعتی چادرملو اردکان تشکیل شد.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد موفقیت‌های حاصل شده در مراجع حل اختلاف استان را نتیجه همدلی، وفاق و تعامل سازنده میان نمایندگان کارگران و کارفرمایان و دولت عنوان کرد.

محمد جواد حیدری با تاکید بر اهمیت نقش روابط کار گفت: یکی از اساسی‌ترین وظایف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه کار، تنظیم روابط کار و نظارت بر اجرای صحیح قانون کار می‌باشد و اجرای این وظیفه مهم بر عهده نمایندگان دولت و مراجع حل اختلاف است.

در این نشست ضمن بحث و تبادل نظر، تبیین و تشریح مواردی از قوانین و آئین‌های مربوطه به سئوالات و ابهامات کارشناسان به منظور رسیدن به تصمیم واحد در یک موضوع پاسخ داده شد؛ همچنین حاضرین در این نشست از گنجینه ایثار و شهادت و خط تولید مجتمع معدنی صنعتی چادرملو اردکان بازدید کردند.

منبع: اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عناوین برگزیده