تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۶۶۸۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
۹۹۵ هزار تن از محصولات معدنی و صنعتی چادرملو به فروش رسید؛

کنسانتره آهن پرفروش‌ترین محصول "کچاد"

‌می‌متالز - بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۲۴ هزار و ۷۸۱ تن بود که نرخ فروش این محصول ۳ میلیون و ۲۴۷ هزارتومان اعلام شد، محصول پرفروش دیگر "کچاد" متعلق به «گندله» با ۹۱ هزار و ۸۳۸ تن بود.

به گزارش می‌متالز، مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در خردادماه سال جاری برابر با ۹۹۵ هزار تن اعلام شد که فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، مقدار فروش محصولاتی که طی ۳ ماه گذشته به فروش رسید برابر با ۴ میلیون و ۲۶۲ هزار تن بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

بیشترین مقدار فروش ماهانه "کچاد" در خردادماه سال جاری متعلق به بازار داخل کشور با ۹۳۵ هزار تن بود و مابقی آن در بازار صادراتی به فروش رسید.

مقدار فروش ماهانه "کچاد"

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات "کچاد" طی ۳ ماه سپری‌‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۴ درصد افزایش پیدا کرد، این شرکت معدنی درآمدی که از فروش محصولات طی دوره ماهانه به دست آورد را برابر با ۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۳ ماه گذشته بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان بود.

کنسانتره آهن پرفروش‌ترین محصول
بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۶۲۴ هزار و ۷۸۱ تن بود که نرخ فروش این محصول ۳ میلیون و ۲۴۷ هزارتومان اعلام شد، محصول پرفروش دیگر "کچاد" متعلق به «گندله» با ۹۱ هزار و ۸۳۸ تن بود.

بر اساس این گزارش، همان‌طور که گفته شد ۹۹۵ هزار تن از محصولات خود را به فروش رساند و در این ماه تولید ۷۹۵ هزار تنی کنسانتره و ۱۰۱ هزار تنی فولاد را گزارش کرد، در سال گذشته متوسط تولید کنسانتره برابر ۹۱۸ هزار تن و فولاد ۱۰۸ هزار تن بود.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده