تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۶۸۳۵۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
طی سه ماه نخست امسال رقم خورد؛

رشد ۶۷ درصدی درآمد حاصل از فروش کاتد «فملی»

‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه ابتدایی سال جاری، توانسته است ۲۰۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۶۷ درصدی است. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، ۱۲۲ هزار و ۸۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

به گزارش می‌متالز، عملکرد سه ماهه سال جاری شرکت ملی صنایع مس ایران نشان می‌دهد با وجود کاهش قیمت چشمگیر مس در بورس فلزات لندن، تولید و صادرات کاتد در این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، با رشد چشمگیر و قابل توجهی همراه بوده است.

رشد ۱۳ درصدی تولید کنسانتره فلزات گران‌بها


نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، توانسته است ۷۵ هزار و ۴۸۹ تن کاتد مس تولید کند. این شرکت طی سه ماه نخست سال پیش، موفق به تولید ۷۵ هزار و ۵۷۹ تن کاتد مس شده بود.

شرکت مس در سه ماه نخست سال جاری، توانسته است ۱۴ میلیون و ۵۸۹ هزار تن سنگ سولفور تولید کند. این شرکت در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۴ میلیون و ۵۵۹ هزار تن سنگ سولفور تولید کرده بود.

«فملی» طی سه ماه ابتدایی امسال، توانست ۲۵۰ هزار و ۵۴۷ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۶ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، ۲۱۶ هزار و ۷۱ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه نخست سال جاری، ۳۲۷ هزار و ۶۰۸ تن کنسانتره مس تولید کرد که این میزان حاکی از رشد یک درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۰ است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، موفق به تولید ۳۲۲ هزار و ۸۱۸ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت ملی مس در سه ماه ابتدایی سال جاری، یک هزار و ۸۳۸ تن کنسانتره مولیبدن تولید کرد. این شرکت در مدت زمان مشابه سال پیش، توانسته بود دو هزار و ۲۶ تن کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» طی سه ماه نخست امسال، توانست ۲۴۱ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۲۱۳ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

شرکت مس طی سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، موفق به تولید ۱۹۶ تن اکسید مولیبدن صادراتی شد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، ۲۸۵ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه نخست سال جاری، به ۱۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۵۵۷ تن رسید. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰، توانسته بود در مجموع ۱۵ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۱۶۰ تن محصول تولید کند.

رشد ۶۷ درصدی درآمد حاصل از فروش کاتد «فملی»

فروش «فملی» ۱۱ درصد رشد پیدا کرد


نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، توانسته است ۴۲ هزار و ۷۶۱ تن کاتد مس را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳۷ درصد رشد داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، ۳۱ هزار و ۹۲ تن کاتد در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» در سه ماه نخست امسال، توانسته است ۲۲۰ هزار و ۶۶۰ تن اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش یافته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، ۱۸۶ هزار و ۴۱۷ تن اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در سه ماه ابتدایی سال جاری، یک هزار و ۴۵۱ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، یک هزار و ۳۹۵ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فملی» طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۱۴۰ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۱۶۳ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در سه ماه ابتدایی امسال، ۴۲۴ هزار و ۶۵۹ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت طی سه ماه نخست سال گذشته، ۴۰۵ هزار و ۶۹۶ تن سنگ سولفور را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانست طی سه ماه نخست سال جاری، ۷۰۴ هزار و ۲۱۶ تن محصول را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۰ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، ۶۳۷ هزار و ۷۰۰ تن محصول در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در سه ماه نخست سال جاری، ۳۴ هزار و ۸۶۹ تن کاتد مس را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال پیش، ۲۳ هزار و ۲۴۶ تن کاتد مس در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، توانسته است ۷۷ هزار و ۶۳۰ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال گذشته، ۵۴ هزار و ۳۳۸ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» طی سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۷۳۹ هزار و ۱۴۷ تن رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۶۶۱ هزار و ۲۸۲ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

رشد ۶۷ درصدی درآمد حاصل از فروش کاتد «فملی»


رشد ۵۲ درصدی درآمد فروش داخلی «فملی»


در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، توانسته است ۱۰۷ هزار و ۷۹۷ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۶۹ هزار و ۹۳۴ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی سه ماه ابتدایی سال جاری، توانسته است دو هزار و ۵۵۴ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۳۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، ۵۹۴ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به کسب یک هزار و ۱۳ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی شده است که این میزان، نشان از رشد ۱۱۰ درصدی دارد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، ۴۸۲ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در سه ماه ابتدایی امسال، پنج هزار و ۸۶۲ میلیارد و ۳۸۶ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۶۵ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، سه هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

«فملی» طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به کسب پنج هزار و ۴۲۷ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، پنج هزار و ۴۲۳ میلیارد و ۶۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در سه ماه ابتدایی سال جاری، ۱۲۳ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، ۸۱ هزار و ۲۶۹ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی به دست آورده بود.

شرکت مس طی سه ماه نخست امسال، توانسته است ۹۷ هزار و ۱۳۲ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۸۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، ۵۲ هزار و ۸۸۳ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در سه ماه ابتدایی سال جاری، توانسته است ۲۰۴ هزار و ۹۳۰ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۶۷ درصدی است. این شرکت در سه ماه نخست سال پیش، ۱۲۲ هزار و ۸۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد مس در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی «فملی» در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۲۲۱ هزار و ۴۳۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۲۰۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته بود ۱۳۵ هزار و ۱۸۹ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند.

رشد ۶۷ درصدی درآمد حاصل از فروش کاتد «فملی»

منبع: فلزات آنلاین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده