تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۶۸۳۵۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مقصودی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر خبر داد

چرخ خودروسازی بروجرد دوباره به کار می‌افتد

‌می‌متالز - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد پس از چندین سال توقفِ فعالیت و رکورد تولید با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر اینجانب مجدد شروع به فعالیت می‌کند.

به گزارش می‌متالز، فاطمه مقصودی با بیان اینکه شرکت خودروسازی شهرستان بروجرد پس از چندین سال توقفِ فعالیت و رکورد تولید با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر اینجانب مجدد شروع به فعالیت می‌کند، گفت: از آنجا که این واحد تولیدی در گذشته درگیر مشکلات حقوقی، مالی و.. بود، هیچ کس به موضوع ورود نمی‌کرد، اما با جسارت به موضوع ورود و پس از رفع مشکلات مقرر است طی روز‌های آینده فعالیت خطوط تولید آغاز شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توقف فعالیت خطوط تولید در این واحد تولیدی حدود ۳ هزار میلیارد سرمایه بلااستفاده مانده بود، افزود: با دعوت از مسئولان از جمله رئیس جمهور مشکلات این واحد تولیدی را بررسی و دستورات لازم صادر شد.

وی با بیان اینکه پنج شنبه هفته جاری این واحد تولیدی افتتاح می‌شود، ادامه داد: تمامی مشکلات این واحد تولیدی رفع شده است با بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید، جوانان بیکار منطقه مشغول به کار می‌شوند و موضوع اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده