تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۶۸۹۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

سرمایه‌گذاری ۶هزار میلیارد تومانی برای احداث کارخانه آهن اسفنجی در نمین

‌می‌متالز - فرماندار نمین گفت: ۶هزار میلیارد تومان برای احداث کارخانه فولاد و آهن اسفنجی در شهرستان نمین سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش می‌متالز، طیب امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی کارخانه فولاد و آهن اسفنجی در بخش ویلکیج شهرستان نمین اظهار کرد: ۶هزار میلیارد تومان برای احداث کارخانه فولاد و آهن اسفنجی در شهرستان نمین سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی نگرانی‌ها مبنی بر آسیب دیدن آثار باستانی در محل احداث کارخانه افزود: یک میلیارد تومان اعتبار برای انجام اکتشافات باستانی در محل احداث کارخانه در اختیار اداره‌کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اردبیل قرار گرفته است.

افزایش درآمد شهرداری‌های نمین با تکمیل کارخانه آهن اسفنجی

فرماندار نمین با بیان این‌که با احداث این کارخانه تولید ثروت در شهرستان نمین افزایش می‌یابد تصریح کرد: با اتمام عملیات احداث کارخانه آهن اسفنجی، درآمد شهرداری‌های شهرستان از جمله شهرداری نمین، عنبران و آبی‌بیگلو افزایش خواهد یافت.

امینی بیان کرد: این کارخانه ۱۰۰ درصد دولتی است و بخش خصوصی هیچ دخالتی در روند احداث و مدیریت کارخانه دخالتی ندارد و مسؤولان دولتی از جمله اداره‌کل میراث فرهنگی نظارت کامل بر احداث این کارخانه دارند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده