تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۸
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۲۶۸۹۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

آلومینیوم در کانال افزایش قیمت قرار گرفت

‌می‌متالز - بورس فلزات لندن در تاریخ دوشنبه ۱۸ جولای (۲۷ تیرماه) درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که فروش نقدی این فلز، ۲۳۷۷ دلار (تن) اعلام شد. براساس این گزارش روز جمعه ۲۲ جولای (۳۱ تیرماه)، فروش یک‌ماهه این فلز به ۲۴۸۱ دلار و ۷۵ سنت رسید.

به گزارش می‌متالز، همچنین فروش سه‌ماهه این فلز در روز پایانی کار بورس فلزات، از ۲۳۳۹ دلار (تن) به ۲۴۷۵ دلار و ۵۰ سنت رسید و فزایش قابل توجهی را به نمایش گذاشت. موجودی این فلز در روز جمعه از ۳۳۳ هزار تن به ۳۱۲۱۷۵ تن کاهش یافت.

همانطورکه پیش‌بینی می‌شد، آلومینیوم پس از واکنش نشان دادن به سطح حمایتی خود، وارد مرحله صعود شد. همچنین با کاهش موجودی فلز آلومینیوم در بورس فلزات لندن، روند صعودی قیمت این فلز طی هفته جاری پیش‌بینی می‌شود.

انتظار می‌رود آلومینیوم به اولین هدف قیمتی خود یعنی ۲۵۳۰ دلار دست یابد و درصورت عبور از این قیمت، می‌توان منتظر عبور از دومین هدف قیمتی این فلز یعنی ۲۶۲۰ دلار (تن) بود.

از طرفی حجم معاملات این فلز در روز پنجشنبه ۲۱ جولای نسبت به هفته قبل از آن، با کاهش روبرو شد، اما با توجه به افزایش حجم معاملات (تقاضا) طی هفته گذشته، روند افزایش قیمت پیش‌بینی می‌شود.

آلومینیوم در کانال افزایش قیمت قرار گرفت

منبع: باشگاه آلومینیوم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده