تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۰۶
کد خبر: ۲۶۸۹۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری «شیفت ایثار» در معدن اصلی زغال‌سنگ کوهبنان

‌می‌متالز - مسؤول بسیج کارگری شهرستان کوهبنان از برگزاری شیفت ایثار با مشارکت ۵۰۰ کارگر در سه شیفت کاری در معدن زغال‌سنگ کوهبنان خبر داد و گفت: عواید حاصل از افزایش تولید در این برنامه به کارگران نیازمند همان معدن اهدا می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علی مجیدی امروز اظهار کرد: به همت بسیج کارگری شهرستان کوهبنان و با یاری کارگران سخت‌کوش معدن اصلی زغال‌سنگ کوهبنان و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی پایگاه شهدای پابدانا شیفت ایثار در معدن اصلی برگزار شد.

مجیدی ادامه داد: در شیفت ایثار معدن اصلی بیش از ۵۰۰ کارگر در سه شیفت کاری مشارکت دارند که این مهم موجب افزایش ۲۰ درصدی تولید زغال‌سنگ در حدود ۳۰ تن خواهد بود.

مسؤول بسیج کارگری شهرستان کوهبنان گفت: کارگران معادن زغال سنگ همواره در خط مقدم تولید در اعماق درونی زمین برای گردش چرخ اقتصاد کشور فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: ایثار در معادن و انجام کار‌های جهادی در حقیقت جلوه‌ای از فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی کشور است.

مسؤول بسیج کارگری شهرستان کوهبنان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بر تولید تاکید شده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارگران معادن زغال‌سنگ در تحقق این مهم فعالیت دارند و با برگزاری شیفت ایثار علاوه بر افزایش تولید عواید حاصل از آن به‌صورت کمک مومنانه به کارگران نیازمند همان معدن اهداء خواهد شد.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده