تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۶۹۷۶۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

به زودی هیات ۱۵ نفره مجلس برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های ایمیدرو و ایدرو تشکیل می‌شود/ بر اساس آیین‌نامه مجلس به موضوعات ورود می‌کنیم

‌می‌متالز - طبق روال آیین نامه تحقیق و تفحص در مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود از این رو تحقیق و تفحص از شرکت ایمیدرو نیز به کمیسیون صنایع ارسال شد.

به گزارش می‌متالز، احسان ارکانی نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به زودی هیات ۱۵ نفره از نمایندگان برای تحقیق وتفحص از شرکت ایمیدرو وایدرو تشکیل می‌شود.

طبق روال آیین نامه تحقیق و تفحص در مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع می‌شود از این رو تحقیق و تفحص از شرکت ایمیدرو نیز به کمیسیون صنایع ارسال شد. آنجا کمیسیون رای گیری و نظرش را به صحن اعلام می‌کند.

با وجود مخالفت کمیسیون با این موضوع، اما صحن به تحقیق و تفحص از شرکت‌های ایمیدرو ایدرو رای داد. اکنون کمیسیون صنایع و معادن باید جلسه‌ای بگذارد و ۱۵ نفر را به عنوان اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بین کسانی که جز امضا کنندگان این طرح بودند انتخاب کنند. این ۱۵ نفر جلسه‌ای می‌گذارند و یک‌رییس و دو نواب و یک دبیر را به عنوان اعضای هیات رییسه هیات تحقیق وتفحص انتخاب می‌کنند. احکام به صورت رسمی توسط رییس مجلس ابلاغ و کار هیئت نیز بصورت رسمی بعد از آن شروع می‌شود.

منبع: روز پلاس

عناوین برگزیده