تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۷۰۴۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد:

برگزاری ۲۱۳ دوره آموزشی توسط ایمیدرو برای بخش معدن و صنایع معدنی

‌می‌متالز - مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان طی ۴ ماهه نخست امسال، ۲۱۳ دوره آموزشی برای بخش معدن و صنایع معدنی (دولتی و خصوصی) برگزار کرد.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: ایمیدرو طی ۴ ماهه نخست امسال، ۱۳۱ دوره برای حدود ۷۲۰۰ فراگیر ستادی و شرکت‌های تابعه برگزار کرد. این تعداد دوره‌ها طی حدود ۲۰۰۰ ساعت و ۸۳ هزار نفرساعت انجام شد.

وی ادامه داد: بخشی از این دوره‌ها در حوزه‌های مربوط به «مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی»، «فناوری معدن»، «استاندارد‌های بین المللی»، «مدیریت امنیت اطلاعات»، «مدیریت بهینه آب و پسماندها»، «مدیریت فناوری‌های نوین»، «بهره وری»، «مدیریت زنجیره تامین»، «مدیریت معدن از اکتشاف تا بهره برداری»، «تهیه و تنظیم قراردادها» و ... بود.

برگزاری ۸۳ دوره تخصصی و عمومی برای معادن بخش خصوصی

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به دوره‌های آموزشی برگزارشده توسط این سازمان برای معادن بخش خصوصی، تصریح کرد: این سازمان طی ۴ ماهه نخست امسال، ۸۳ دوره شامل «تربیت تکنسین حفار مغزه گیری»، «تربیت تکنسین آتشکاری»، «ایمنی»، «دوره‌های عمومی» و نیز دوره‌های تخصصی ویژه سطوح کارشناسی و بالاتر برگزار کرد.

وی افزود: مجموع شرکت کنندگان این دوره ها، ۱۸۳۰ نفر بوده که طی ۳۸۲ ساعت و ۴۱ هزار و ۳۶۰ نفرساعت بود. دوره‌های مذکور در محل مرکز تحقیقات یزد، سازمان نظام مهندسی معدن و نیز سازمان‌های فنی و حرفی‌ای بیرجند و طبس برگزار شد.

منبع: ایمیدرو

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده