تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۶۹۷۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

چهار پروژه معدنی دشتی در هفته دولت بهره برداری می‌شود

‌می‌متالز - سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی گفت: چهار پروژه معدنی و صنایع معدنی این شهرستان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، روز پنجشنبه به نقل از علی سعیدی نژاد اعلام کرد: جاده دسترسی مجتمع معدنی روستای "عربی" که با اعتبار ۹ هزارو ۹۵۰ میلیون ریال مراحل پایانی اجرای خود را می‌گذراند یکی از پروژه‌هایی است که هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت ماسه گستر جنوب یکی دیگر از این پروژه‌ها است که با اعتبار ۱۲۲ هزار و ۷۰۰میلیون ریال افتتاح و بهره برداری می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: جاده‌های دسترسی به مجتمع معدنی تنگ پلنگی و معادن "تلخاب" نیز ۲ پروژه‌ای است که از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ساخته شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی بیان کرد: این شهرستان با وجود معادن شن و ماسه و سنگ لاشه در مجموع ۲۵ درصد از معادن استان بوشهر را در خود جای داده است.

در پی انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر و به منظور آشنایی مردم با فعالیت‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بوشهر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده