تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۴۶
بازدید: ۷۶
کد خبر: ۲۶۹۷۸۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مجمع عمومی عادی انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان برگزار شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان روز چهارشنبه ۵ مرداد ماه سال جاری در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این مجمع پس از به حد نصاب رسیدن حضور اعضا، تشکیل هیات رئیسه، تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، گزارش عملکرد هیات رئیسه مجمع ارائه شد.

مهدی شیخ‌سجادیه، دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان، در این مجمع اظهار کرد: حضور فعالان این عرصه در کنار هم به رغم همه مشکلات اقتصادی موجود در صنعت ساختمان ارزشمند است.

وی افزود: چنین گردهمایی‌هایی می‌تواند باعث شود با همدلی مشکلات را حل و اطلاعات را به روزرسانی کنیم. به علاوه باعث می‌شود در شرایطی که ساختار اداره شهر و قوانین این حوزه هر روز سخت‌تر می‌شود، بتوانیم کار‌ها را آسان‌تر کنیم.

دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان با بیان اینکه در این گردهمایی از برند جدید انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان رونمایی می‌شود، گفت: این برند در یک لگو با سربرگ خلاصه نمی‌شود، بلکه فرصتی است تا مشکلات را شناسایی کنیم و به تقابل با آن‌ها برویم.

شیخ‌سجادیه خاطرنشان کرد: انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان در حال حاضر ۱۸۶ عضو دارد در حالی که این تعداد در گذشته به ۴۳۳ عضو می‌رسید. ۱۶۳ عضو از اصفهان و کاشان و فولادشهر هر کدام با داشتن شش عضو بیشترین تعداد اعضای انجمن را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: اعضای انجمن باید هوشمندانه‌تر با هم در ارتباط باشند. سال گذشته ۱۵ جلسه در هیئت مدیره انجمن و ۱۸ جلسه در کانون سراسری تهران برگزار شد.

دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان از اصلاح شیوه‌نامه مجری ذی‌صلاح خبر داد و گفت: در محاسبه طبقات مازاد اختلافاتی وجود داشت که با مطالبه‌گری خوبی که داشتیم اصلاح محاسبه در شهرداری انجام شد.

شیخ‌سجادیه با اشاره به پروژه نهضت ملی گفت: بر اساس فراخوان انجام شده ۲۲ شرکت برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کردند که پس از پایش و انصراف تعدادی از آن ها، ۱۰ شرکت برای حضور در پروژه ساخت ۱۰۰۸ واحد مسکونی در بهارستان انتخاب شدند و قرارداد‌های لازم منعقد شد. این مسئله برای فولادشهر و فاز دوم بهارستان نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی گفت: این انجمن در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، مبلغی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقد به ستاد دیه استان اصفهان تقدیم کرده است.

پس از پایان سخنرانی دبیر انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان، صورت‌های مالی و بودجه این انجمن به تصویب اعضا رسید.

در مرحله بعدی بر اساس تصویب مجمع، میزان ورودی به انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان برابر با ۱۰ میلیون تومان و حق عضویت در انجمن برابر با ۵ میلیون تومان تعیین شد.

در این مجمع، برند جدید انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان اصفهان نیز رونمایی شد.

منبع: دنیای اقتصاد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده