به گزارش میمتالز، حسین زاده قشمی در ارائه گزارش عملکرد یکساله وزارت صمت گفت: توجه به فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه فعالیتهای مرکز ارتباطات وزارت صمت در یکسال گذشته قرار گرفت.
وی تاکید کرد: یکی از کارهای کلیدی و اساسی در این حوزه مخاطب شناسی بود که تلاش کردیم با دسته بندی مخاطبها بسته به نیاز روز تولید محتوا کنیم.
رییس مرکز ارتباطات صمت ادامه داد: تصمیم برای افکار سنجی یکی از کارهای زیرساختی در مرکز ارتباطات وزارت صمت بود که تلاش کردیم آنرا تبدیل به یک سنت در وزارت صمت کنیم.
زاده قشمی با اشاره به توانمند سازی نیروهای انسانی در وزارت صمت گفت: اولین دوره توانمندسازی مدیران روابط عمومی استانها و سازمانهای تابعه سال گذشته در کرمان برگزار شد که در نهایت با ارزیابیهای صورت گرفته از نیروهای انسانی به تدوین به برنامههای آموزشی، علمی و ارتقا توانمندیهای نیروی انسانی پرداختیم.
وی خلق رویداد در حوزههای دانش بنیان و حل مسائل را یکی دیگر از مهمترین برنامههای مرکز ارتباطات وزارت صمت عنوان کرد و گفت: در این خصوص رویداد حل مسئله در هفته صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
زاده قشمی از تغییر ساختار در مرکز ارتباطات وزارت صمت در یکسال گذشته خبر داد و عنوان کرد: اداره رصد و پایش یک ادارهای بود که نیاز آن بیش از هر مسئلهای احساس میشد تا بتوانیم براساس اطلاعات بدست آمده از این اداره و قراردادن آن در اختیار مدیران وزارتخانه آنها را در تصمیم گیریها کمک کنیم.
وی همچنین با اشاره به تشکیل کمیتههای تخصصی از جمله کمیته مستند سازی سازمانی، کمیته امور بین الملل، کمیته آموزش و کمیته آمار و اطلاعات گفت: اصل ما بر این بوده تا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را مد نظر تصمیم گیریها قرار دهیم.
رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت برگزاری تورهای راهیان پیشرفت را یکی از برنامههای این مرکز در راستای جهاد تبیین عنوان کرد و تصریح کرد: در این خصوص ۴۱ تور برگزار کردیم که تلاش شد تا رهبران افکار عمومی را در مواجهه مستقیم با صنایع مهم و ظرفیت آنها قرار دهیم.
وی از برگزاری نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو از ۳ تا ۷ شهریورماه سال جاری خبر داد و در پایان مدیریت عملیات روانی را در کنار سایر کارهای تخصصی روابط عمومیها از جمله وظایف مهم و قابل توجه در این عرصه دانست.
منبع: شاتانیوز