تاریخ: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۸۱۰۲۶
سرویس خبر : اجتماعی
در همایش جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه دولت سیزدهم؛

دفتر ارتباطات صمت به‌عنوان روابط‌عمومی برتر دولت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه

‌می‌متالز - حسین زاده قشمی مدیرکل ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی برتر دولت در اقدامات نوآورانه و مبتکرانه در حوزه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات برگزیده شد

به گزارش می‌متالز، در همایش جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه دولت سیزدهم، که صبح امروز پنجشنبه و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، از «حسین زاده‌قشمی» مدیرکل ارتباطات وزارت صمت در زمینه اقدامات نوآورانه و مبتکرانه در روابط عمومی‌های دولت تقدیر به‌عمل آمد.

این تقدیر به واسطه ابداع و راه‌اندازی اردو‌های راهیان پیشرفت در کشور در دولت سیزدهم، برگزاری رویداد‌های فن‌آورانه و نوآورانه در حوزه روابط عمومی و برگزاری رویداد‌های خلاقانه دانش‌افزایی در حوزه رسانه و ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت.

مرکز ارتباطات وزارت صمت با راه‌اندازی اردو‌های راهیان پیشرفت طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۱۰۰ گروه نخبه را به بازدید از صنایع و معادن بزرگ کشور اعزام کرده و بیش از ۲۵۰۰ نفر از نخبگان، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و شخصیت‌های تاثیرگذار اجتماعی را در مواجهه مستقیم با صنایع و معادن بزرگ کشور قرار داده است که این اقدام به عنوان اقدامی نوآورانه در دولت سیزدهم، توسط رئیس جمهور تقدیر و به سایر دستگاه‌ها نیز ابلاغ شده است.

در این زمینه، اخیرا تفاهم‌نامه برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت وسیع در کل کشور با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نهاد‌ها و‌سازمان‌ها نیز منعقد شده است.

از دلایل دیگر این انتخاب می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های خلاقانه که با هدف جهاد تبیین و ارائه برنامه‌های تحولی در حوزه صنعت، معدن و تجارت در موضوعات مختلف انجام شده و همچنین نمایشگاه‌های تخصصی در سراسر کشور، جهت اطلاع‌رسانی به لایه نخبگان و عموم جامعه در حال برگزاری است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده