تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۶
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۷۰۵۵۱
سرویس خبر : اجتماعی
بهادری جهرمی:

پیشرانی مرکز ارتباطات وزارت صمت قابل تحسین است

پیشرانی مرکز ارتباطات وزارت صمت قابل تحسین است
‌می‌متالز - رئیس شواری روابط عمومی دولت گفت: مرکز ارتباطات صمت در برگزاری تور‌های راهیان پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار پیشران بوده است، در حوزه هم افزایی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و انتشار محتوا نیز پیشران باشد.

به گزارش می‌متالز، علی بهادری جهرمی با شرکت در نشست شورای روابط عمومی وزارت صمت و مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو، ضمن تشریح و تبیین مسوولیت‌های مدیران روابط عمومی اظهار داشت: همانطور که مرکز ارتباطات صمت در برگزاری تور‌های راهیان پیشرفت و تربیت نیروی انسانی و تغییر ساختار پیشران بوده است، در حوزه هم افزایی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و انتشار محتوا نیز پیشران باشد.

رئیس شواری روابط عمومی دولت با شرکت از لزوم تلاش همه دستگاه و مدیران در زمینه توجه به جهاد تبیین، افزود: ایجاد حس خوب و فضای امیدوار کننده در کشور یک ضرورت است.

وی در این مراسم که با حضور مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد با تاکید بر داشتن اخلاق نیکو در فضای گفتمان سازی و فعالیت فرهنگی، گفت: هنر آن است که بتوانیم در شرایطی که مردم ناراضی هستند و حالشان خوب نیست با آن‌ها گفتگو کنیم و وارد تعامل شویم.

ایجاد امید؛ وظیفه‌ای مهم و سنگین روابط عمومی‌ها

وی این وظیفه خطیر و مهم را متوجه مدیران و دست اندر کاران روابط عمومی‌ها دانست و خطاب به آنها، گفت: تبیین و فضا سازی رسانه‌ای در جهت اهداف مد نظر دولت و دستگاه‌های اجرایی و ایجاد حس امید در مردم وظیفه مهم و سنگینی است که بار آن بر دوش روابط عمومی هاست.

بهادری با اشاره به موفقیت دولت در مدیریت کرونا از ابتدای شروع کار تا کنون و ایجاد رضایت و امیدواری در بین مردم، افزود: دلیل این رضایت آنست که مردم احساس کردند که دولت در مسیر درمان قرار گرفته چرا که آمار مرگ و میر از حدود ۷۰۰ نفر در یک روز در تابستان گذشته به حدود ۶۰ یا ۷۰ نفر در این روز‌ها رسیده است.

او در ادامه به وضعیت کنونی خودور اشاره کرد و گفت: مردم سال‌های سال از وضعیت خودرو ناراضی بودند و حالا با توجه به روی ریل افتادن این صنعت و تلاش مدیران برای افزایش تولید و دیگر دستاورد‌ها باید تلاش کنیم حس امیدواری و روشن بودن افق‌های پیشروی صنعت خودرو را در مردم ایجاد کنیم.

سخنگوی دولت ایجاد حس امیدواری در جامعه را از جمله وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز به کار دولت سیزدهم در شرایط سختی بود و به همین منظور تبیین دستاورد‌ها با توجه به شرایط سخت وظیفه مدیران روابط عمومی را سنگین می‌کند.

وی در تبیین نقش رسانه‌ها در این خصوص، گفت: همه دستگاه‌ها در یک حرکت و خواست هماهنگ و همسو باید تلاش کنند این حس را در مردم ایجاد کنند که حرکت رو به جلویی در حال اتفاق افتادن است و تلاش‌ها برای مردم به نمایش گذاشته شود.

دستگاه‌ها نباید نسبت به دستاورد‌های یکدیگر بی تفاوت باشند

بهادری با تاکید بر لزوم همراهی همه دستگاه‌ها با یکدیگر در خصوص اعلام خبر‌ها و فعالیت‌های امید بخش تاکید کرد: دستگاه‌ها توجه داشته باشند که نباید نسبت به دستاورد‌های یکدیگر بی تفاوت باشند.

سخنگوی دولت افزود: مردم هنوز درباره موفقیت و دستاورد‌های اقتصادی دولت حس خوبی ندارند که این عرصه نیاز به تبیین و تحول بیشتری دارد و کافیست کاری کنیم که مردم احساس کنند مسائل در مسیر حل شدن قرار دارد درست شبیه آنچه که در مدیریت کرونا اتفاق افتاد و مردم دیگر کمتر نگران سلامتیشان هستند.

وی همچنین با انتقاد از آنچه که در دولت قبل رخ داد، گفت: دولت سیزدهم در حالی شروع به کار کرد که رشد اقتصادی کشور ۴ صدم درصد بود و حال خوبی نداشت، اما با تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته باید بگوییم که در یک سال گذشته وضعیت کشور نشان می‌دهد در مسیر اصلاح قرار گرفته ایم.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده