تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۰
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۷۰۸۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر کل صمت استان گیلان:

حضور جهادی و میدانی مسوولان قوت قلبی برای فعالان اقتصادی است

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: پرهیز از نگاه جزیره‌ای جزء لاینفک تسهیل در بخش تولید و رفع مشکلات مبتلا به صنایع استان است.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی که با حضور نماینده، ولی فقیه استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیران بانک‌های مرتبط در شهر صنعتی انجام شد، گفت: حل و فصل مشکلات واحد‌های صنعتی به صورت جهادی و میدانی با حضور مقامات دلسوز و تراز اول استان قطعاً اثربخش است و باعث قوت قلب فعالان عرصه صنعتی و جامعه کارآفرین گیلان خواهد شد.

وی با بیان اینکه رویکرد همه مسئولین و خادمان استان باید معطوف به رفع مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های صنعتی باشد عنوان کرد: در سال مزین به تولید و اشتغال آفرینی؛ پرهیز از نگاه جزیره‌ای جزء لاینفک تسهیل در بخش تولید و رفع مشکلات مبتلا به صنایع استان است.

مدیرکل صمت استان به دریافت تسهیلات ۵۷ میلیارد ریالی یکی از واحد‌های صنعتی مورد بازدید اشاره کرد و تصریح کرد: روند ارائه تسهیلات بانک در این واحد به نحوی شده که با معوقات و جرایم سه ساله بایستی ۲۳۰ میلیارد ریال بپردازد و به شدت دچار چالش شده است.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه بانک‌ها می‌توانند با انعطاف بیشتر در رفع مشکلات و موانع واحد‌های صنعتی و احیاء آن‌ها سهیم شوند، افزود: تعامل و همکاری بانک‌ها با واحد‌های صنعتی قطعاً می‌تواند در احیای واحد‌های صنعتی راکد نقش پررنگ و موثری ایفا نموده و ما را در رسیدن به اهداف حوزه تولید و تجارت و تحقق شعار سال یاری کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده