تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۹
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۲۷۱۱۲۷
سرویس خبر : انرژی
هفته جاری صورت می‌گیرد؛

ارائه گزارش تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش نفت و گاز در کمیسیون انرژی

‌می‌متالز - هفته جاری در کمیسیون انرژی ارائه گزارش تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش نفت و گاز در کمیسیون انرژی مجلس توسط دیوان محاسبات کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، دستور کار کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه ۳۰ مردادماه) لغایت (سه‌شنبه یکم شهریورماه) به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان کمیسیون انرژی روز یکشنبه بررسی نظرات اعضا درباره برنامه هفتم توسعه در بخش انرژی کشور جهت جمع‌بندی و پیشنهاد به دولت برای لحاظ کردن در لایحه برنامه را دردستور کار دارند.

همچنین روز سه شنبه سؤال هادی بیگی‌نژاد نماینده ملایر از وزیر آموزش و پرورش بررسی خواهد شد و از ساعت ۱۴:۲۰ الی ۱۶:۳۰ گزارش تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در بخش نفت و گاز توسط دیوان محاسبات کشور ارائه خواهد شد.

کمیته‌ها

بنابراین گزارش "کمیته گاز و پتروشیمی" کمیسیون انرژی نیز روز دوشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ آخرین وضعیت و موانع و مشکلات گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان بررسی می‌کنند.

همچنین "کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی" این کمیسیون روز یکشنبه از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۴ انتخابات هیأت تحقیق و تفحص از «عملکرد وزارت نفت در دولت گذشته» برگزار خواهند کرد و در نهایت "کمیته نیرو" روز دوشنبه از ساعت۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ طرح توسعه و مانع‌زدایی از صنعت برق کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده